پولادگر: رویدادهای بین المللی تهران باشکوه برگزار گشت

به گزارش تور ارمنستان، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی برگزار و طی آن از معاون وزارت ورزش و جوانان و رئیس پیشین فدراسیون تکواندو کشورمان تقدیر شد.

پولادگر: رویدادهای بین المللی تهران باشکوه برگزار گشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران یه نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو: این مراسم با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، کی سوک لی رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، سانگ هو جئون رئیس کمیته داوران اتحادیه تکواندو آسیا، ماهر مقابله ناظر فنی فدراسیون جهانی، شین چال کانگ استاد بزرگ تکواندو به همراه جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان تکواندو برگزار گشت.

رئیس فدراسیون تکواندو در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگی به حاضرین بیان داشت: در ابتدا ولادت حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسیدن هفته جوان را تبریک می گویم. حضور ارزشمند کی سوک لی رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، سانگ هو جئون رئیس کمیته داوران اتحادیه تکواندو آسیا، ماهر مقابله ناظر فنی فدراسیون جهانی، شین چال کانگ استاد بزرگ تکواندو را در کشور عزیزمان و این دوره از مسابقات گرامی می داریم. همچنین به پولادگر و نایب ریس اتحادیه آسیا و سایر میهمانان برای حضور در این مراسم خیر مقدم می گویم. به مدت 10 روز میزبان چهار رویداد مهم و جمعاً 855 تکواندوکار بودیم.

هادی ساعی ادامه داد: آقای پولادگر به خانه خود خوش آمدید، چرا که تکواندو خدمات ارزشمند شما را فراموش نخواهد کرد. با تمام ظرفیت ها تلاش می کنیم تا تکواندو ایران به اهداف خود برسد و قطعاً با حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و مسئولان، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.

سید محمد پولادگر معاون وزارت ورزش و جوانان در ادامه این مراسم بیان نمود: میهمانان عزیز، امیدوارم ساعات و روزهایی که در ایران بودید به شما خوش گذشته باشد. من می خواهم از فرصت استفاده کنم و به نوبه خودم به مهمانان عالی رتبه ویژه مسابقات مانند پروفسور کی سوک لی ریاست محترم اتحادیه تکواندو آسیا، سانگ هو جئون و شین چال کانگ استاد بزرگ تکواندو خیرمقدم بگویم. می دانم علی رغم مسائل و شرایط هر دو که استاد من هستند، وقت گذاشتند و با طی مسافت طولانی به ایران آمده و در این رقابت ها حاضر شدند.

او در ادامه بیان نمود: به همه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان حاضر در این مسابقات به ویژه ماهر مقابله ناظر فدراسیون جهانی مانند و حاذم نعمات رئیس فدراسیون کشور اردن خیرمقدم می گویم. به همه عزیزان و دست اندرکاران خسته نباشید می گویم و خوشحالم که مثل همیشه این رویداد ها با شکوه و با عظمت برگزار گشت. فرصت خوبی بود تا ورزشکاران به ارتقای تجربیات فنی شان بپردازند. از همه تشکر می کنم و آرزوی پیروزیت برای همه ورزشکاران در رویدادهای پیش رو دارم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در انتها صحبت های خود، اظهار کرد: آنچه برای تکواندو ایران کسب شده است و پیروزیت هایی که در عرصه های مختلف مانند جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است، نسبت به سایر کشورها کمتر دیده شده است. کشورهای دیگر درباره پیروزیت های ورزش ایران به ویژه تکواندو اشراف کامل دارند که البته جلوه و عظمت آن به واسطه همدلی و وفاق بوده است. باید توجه داشت هر جا که لطمه خوردیم منیت ها و چشم پوشی از منافع ملی در اولویت بوده است. امیدوارم مرام و معرفت هدف اصلی مان باشد و همراه یکدیگر سوی پیروزیت های پیش رو برای هدف اصلی جامعه تکواندو حرکت کنیم.

کی سوک لی رئیس اتحادیه تکواندو آسیا نیز در ادامه این مراسم، مطرح نمود: از خانواده تکواندو بابت برگزاری مسابقات تشکر می کنیم که مسابقات را در مرکز ایران برگزار کردند. در دوران سخت شیوع ویروس کرونا برگزاری این رقابت ها، جای خوشحالی دارد. به هادی ساعی تبریک می گویم و از مقابله ناظر فدراسیون جهانی بابت حضور در این رقابت ها سپاسگزارم. امیدوارم تکواندوی ایران در مسابقات پیروز باشد.

در انتها این مراسم از سوی فدراسیون تکواندو با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از زحمات سید محمد پولادگر در طول سال ها ریاست فدراسیون تکواندو تقدیر و تشکر بعمل آمد. ضمن اینکه هدایایی به رسم یادبود به کی سوک لی رئیس اتحادیه آسیا، شین چال کانگ استاد بزرگ تکواندو و محمد اسماعیل آذرپاد پدر تکواندو ایران اهدا شد. همچنین رئیس اتحادیه آسیا، تندیسی به نمایندگی از دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی به سید محمد پولادگر اهدا و از زحمات وی تقدیر شد. هدایایی هم از سوی استاد کانگ به نمایندگی از کوکی وان به رئیس فدراسیون تکواندو و سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1465

به "پولادگر: رویدادهای بین المللی تهران باشکوه برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولادگر: رویدادهای بین المللی تهران باشکوه برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید