حذف نماینده کردستان از لیگ برتر بسکتبال

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر بسکتبال را خاطرنشان کرد که در میان ناباوری نام نماینده کردستان در میان تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال وجود ندارد.

حذف نماینده کردستان از لیگ برتر بسکتبال

لیگ برتر بسکتبال کشور با حضور 16 تیم در 2 گروه به صورت متمرکز در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهد شد.

در گروه الف شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و صنعت مس رفسنجان و در گروه ب تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، جوانان 2020 (کوچین آمل)، آینده سازان تهران و نیروی زمینی ارتش حضور دارند. رقابت های گروه الف از 15 آبان ماه و مسابقات گروه ب از 18 آبان ماه شروع خواهد شد.

تیر ماه سال جاری در جلسه نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با رئیس فدراسیون بسکتبال، قول اختصاص سهمیه لیگ برتر به کردستان داده شد.

پس از موافقت اولیه فدراسیون با حضور کردستان در لیگ برتر بسکتبال چندین جلسه در اداره کل ورزش و جوانان با حضور نفرات مختلف برگزار و مقرر شد با حمایت نماینده مجلس، استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و یک اسپانسر تمرینات تیم برای حضور در لیگ برتر شروع گردد.

داستان به اینجا ختم نشد و با گذشت زمان و نزدیک شدن به فصل مسابقات و اینکه تیم ها در حال جذب بازیکن و مربی و برنامه ریزی تمرینات و آماده سازی بودند، هیچ خبری از نماینده کردستان نبود.

مسئولانی که وعده شرکت تیم در لیگ برتر را داده بودند، کم کم شانه از زیر بار وعده خود خالی کردند و در حالی چند روز به شروع لیگ برتر بسکتبال نمانده است، از تیم کردستان هیچ خبری نیست.

در این چند ماه تعدادی از بسکتبالیست های کردستانی زیر نظر رامین احمدیان تمرینات خود را انجام می دادند و چندین بازیکن سرشناس بسکتبال کردستان که سال گذشته برای تیم استانی دیگر در لیگ برتر بازی نموده بودند به امید حضور در تیم شهرشان پیشنهاد سایر تیم ها را رد کردند، اما در عمل هیچ اتفاقی برای تشکیل تیم رخ نداد و در نهایت لیگ برتر بسکتبال بدون نماینده کردستان شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 691

به "حذف نماینده کردستان از لیگ برتر بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نماینده کردستان از لیگ برتر بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید