کمیته استانی مسکن کارگری کشور با موضوع اتاق های تعاون راه اندازی شد

به گزارش تور ارمنستان، با ابلاغ معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به استانداران کشور، کمیته استانی مسکن کارگری با ریاست معاونان عمرانی استاندار و دبیری رئیس اتاق های تعاون در استان ها راه اندازی می گردد.

کمیته استانی مسکن کارگری کشور با موضوع اتاق های تعاون راه اندازی شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بر اساس تفاهم نامه اتاق تعاون ایران و وزارت راه و شهرسازی ساخت 100هزار مسکن کارگری در جوار شهرک های صنعتی در دستور کار قرار می گیرد، پس از خاتمه فاز اول ساماندهی متقاضیان در محور صنعتی کاسپین (قزوین)، اشتهارد (البرز)، ایوان کی (تهران و سمنان)، ساماندهی همزمان در 11 استان (زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل، سمنان، مرکزی، خوزستان و قم) شروع و دبیرخانه استانی راه اندازی شد.

براساس این ابلاغ، ریاست کمیته مسکن کارگری بر عهده معاونین عمرانی استاندار و دبیرکمیته نیز ریاست اتاق تعاون استان ها است، همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت های صنعتی استان و مدیریت امور شعب بانک مسکن، بعنوان اعضا کمیته استانی هستند.

دبیرخانه ملی ساخت مسکن کارگری در اتاق تعاون ایران راه اندازی شده است و اتاق های تعاون به صورت کارگزار اقدام به ساماندهی متقاضیان و اجرای پروژه می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 416

به "کمیته استانی مسکن کارگری کشور با موضوع اتاق های تعاون راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته استانی مسکن کارگری کشور با موضوع اتاق های تعاون راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید