خاطره جالب هادی کاظمی شوهر سمانه پاکدل !

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران : هادی کاظمی خاطره جالبی از انتخاب شدنش برای نقشی در یکی از سریال های مهران مدیری اعلام کرد.

خاطره جالب هادی کاظمی شوهر سمانه پاکدل !

هادی کاظمی از بازیگران توانمند کشورمان است. هادی کاظمی را بیشتر در نقش های طنز می شناسیم. یکی از نقش های جالب و اصلی در سریال برره را هادی کاظمی به عهده داشت. هادی کاظمی مهمان برنامه فریدون جیرانی بود. در این برنامه هادی کاظمی خاطره جالبی را از حضورش در یکی از سریال های مهران مدیری تعریف کرد.

هادی کاظمی در نقش نظام دوببره

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه، خاطره ای از زمانی که قرار بود برای نقش نظام دوببره در سریال شب های برره انتخاب گردد، بیان نمود که این خاطره جالب را از زبان خودش می شنوید.

هادی کاظمی گفت : یک شب تا صبح داشتیم برنامه ضبط می کردیم. ساعت 9 یا 10 صبح روز بعد پوپک مظفری، دستیار مهران مدیری به من زنگ زد و گفت: سریع بیا لوکیشن و تا 11 اینجا باش. من از نازی آباد رفتم سمت خیابان بوسنی در فرشته. آن زمان من مشهور نبودم در بازیگری و خودرویی داشتم که گاهی با آن مسافر سوار می کردم.

یک روز بازیگر پیشکسوتی که دوستش داشتم و متاسفانه فوت شده اند را به طور اتفاقی سوار کردم و او می خواست خانه بخرد. کلی گشتیم و روز بعد باز هم تصادفی او سوار خودروی من شد. به او گفتم کار بازی را دوست دارم و او به من گفت: نکن این کار را.

خلاصه من رفتم سر لوکیشن طبق قرار با خانم مظفری و در آنجا دیدم این بازیگر محبوب هم حضور دارد. حتی در آن سریال بازی هم کرد که بعد تشخیص دادند برای این نقش مناسب نیست و نقش او را به من واگذار کردند.

همان جا به فکر فرو رفتم که چه دنیای عجیبی است! و اینگونه من وارد دنیای بازیگری شدم.

منبع : تابناک جوان

منبع: رکنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1263

به "خاطره جالب هادی کاظمی شوهر سمانه پاکدل !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب هادی کاظمی شوهر سمانه پاکدل !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید