فیلم جدید پدروآلمادوار از گزینه های اسپانیا برای معرفی به اسکار

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، اسپانیا سال جاری فیلم های مهمی دارد که بخواهد برای شرکت در بخش رقابتی بهترین فیلم بین المللی آموزشگاه اسکار معرفی کند.

فیلم جدید پدروآلمادوار از گزینه های اسپانیا برای معرفی به اسکار

آموزشگاه فیلم اسپانیا فهرست فیلم های منتخب سال جاری خود را برای رقابت در بخش فیلم بین المللی اسکار معرفی کرد. این فهرست شامل 3 فیلم است که از این میان یکی از آنها به عنوان نماینده اسپانیا به اسکار نود و دوم معرفی می گردد.

در این فهرست پدرو آلمادوار و آلخاندرو آمنابار 2 برنده پیشین اسکار جای دارند و سومین فیلم نیز انتخابی نامعمول و یک فیلم انیمیشن است.

پدرو آلمادوار درد و شکوه را در این فهرست دارد و فیلم آلخاندرو آمنابار دوره ای در جنگ از فیلم های مطرح سال جاری است. فیلم انیمیشن بونوئل در هزارتوی لاک پشت ها نیز از فیلم های مطرح سال جاری در جشنواره های سینمایی بوده است.

آموزشگاه اسپانیا از سال 2001 هر سال فهرستی مشتمل بر 3 فیلم معرفی و از بین آنها نام فیلم منتخب خود را 5 سپتامبر اعلام می نماید.

درد و شکوه فیلمی زندگینامه ای درباره زندگی خود کارگردان است که با بازی آنتونیو باندراس ساخته شده و او برای این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن 2019 را دریافت کرد. پنه لوپه کروز نیز در این فیلم در نقش مادر کارگردان ظاهر شده است.

آلمادوار با فیلم همه چیز درباره مادرم جایزه اسکار و بفتای بهترین فیلم خارجی و کارگردانی را در سال 1999 به دست آورده بود.

دوره ای در جنگ در اولین ماه جنگ داخلی اسپانیا می گذرد و اولین فیلم اسپانیایی زبان آمنابار از سال 2004 تا به امروز است. او سال 2004 با فیلم دریای درون با بازی خاویر باردم پیروز به کسب جایزه اسکار فیلم خارجی زبان شد. فیلم جدید او همین ماه در تورنتو و سن سباستین 2 جشنواره مطرح سینمایی اکران می گردد.

سومین انتخاب آموزشگاه اسپانیا بونوئل در هزارتوی لاک پشت ها ساخته سالوادور سیمو درباره چگونگی ساخته شدن مستند 1933 بونوئل درباره فقر و رنج در اسپانیای روستایی است.

اسپانیا تا به امروز 4 بار اسکار خارجی زبان را از آن خود نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 279

به "فیلم جدید پدروآلمادوار از گزینه های اسپانیا برای معرفی به اسکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید پدروآلمادوار از گزینه های اسپانیا برای معرفی به اسکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید