خبرنگاران روزانه 190 تن روغن نباتی و مرغ در گلستان توزیع می گردد

به گزارش تور ارمنستان، گنبدکاووس - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: روزانه 90 تن روغن نباتی (خوراکی) و 100 تن گوشت مرغ باقیمت مصوب در بازارهای استان توزیع می گردد و مسئله ای در فراوری و تامین این اقلام ضروری وجود ندارد.

خبرنگاران روزانه 190 تن روغن نباتی و مرغ در گلستان توزیع می گردد

حسین طلوعیان روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: فرایند توزیع روغن نباتی و مرغ طی روزهای آینده در بازار به ثبات بیشتری خواهد رسید.

وی افزود: گلستان در فراوری مرغ و تخم مرغ از استان های مهم و قطب فراوری این دو ماده پروتئینی است و با اقدامات صورت گرفته از سوی جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، قیمت این مواد به ثبات لازم رسیده است.

طلوعیان به شرایط توزیع روغن خوراکی در گلستان اشاره نمود و گفت: به سبب وجود ظرفیت های فراوریی مناسب در استان، به اندازه کافی روغن خوراکی فراوری و توزیع می گردد و اکنون توزیع این ماده خوراکی با توزیع روزانه 90 تن به آرامش رسید.

وی بابیان اینکه دولت برای ثبات قیمت مرغ، تخم مرغ و روغن نباتی یارانه زیادی می دهد، افزود: همه افراد جامعه بویژه اقشار آسیب پذیر، کارگران و کشاورزان باید از این یارانه بهره مند شوند اما بعضی افراد این اقلام را با قیمت یارانه ای خریده و در بازار آزاد می فروشند که این رویه تضییع حقوق دیگر افراد جامعه به خصوصی اقشار نیازمند است.

استان گلستان حدود 1.9 میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 901

به "خبرنگاران روزانه 190 تن روغن نباتی و مرغ در گلستان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه 190 تن روغن نباتی و مرغ در گلستان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید