خبرنگاران 20 واحد صنعتی عظیم در فردیس پایش زیست محیطی شد

به گزارش تور ارمنستان، کرج - خبرنگاران - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: به مناسبت هفته محیط زیست و به منظور پیشگیری از آلودگی هوا ، 20 واحد صنعتی عظیم در این شهرستان مورد پایش نهاده شد.

خبرنگاران 20 واحد صنعتی عظیم در فردیس پایش زیست محیطی شد

مرتضی شکوری پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: نیروگاه منتظر قائم ، گروه صنعتی مپنا ،کارخانه های بازسازی لکوموتیو و تعدادی از واحدهای شهرک صنعتی سیمین دشت از جمله مراکزی بود که آنالیز زیست محیطی شدند.

وی گفت: فعالیت واحدهای معاینه فنی خودرو در فردیس مورد رصد زیست محیطی قرار می گیرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: در راستای حفظ محیط زیست ،جلوگیری از آلایندهای زیست محیطی و پیشگیری از آتش سوزی ،ماموران این اداره با همکاری شهر اری ها و جهاد کشاورزی شهرستان باغات ، اراضی کشاورزی و محیط طبیعی را مورد رصد قرار می دهند.

وی با اشاره به شعار سال جاری جهش فراوری و حفظ محیط زیست برای توزیع پایدار ایران گفت: اطلاع رسانی به وسیله نصب بنربا هماهنگی واحدهای صنعتی،شعار های محیط زیست به وسیله تلویزیون شهری گروه مپنا تبلیغ و یک هزار بروشور زیست محیطی منتشر شد.

شکوری پور گفت: واحدهای صنعتی ملزم به ثبت اطلاعات خود در سامانه ای ام پی (محیط زیست انسانی) شدند تا رصد کامل می شوند و تا به امروز حدود 156 واحد صنعتی به وسیله این سامانه رصد و مورد تشویق سازمان مرکزی قرار گرفتند.

شهرستان فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 460

به "خبرنگاران 20 واحد صنعتی عظیم در فردیس پایش زیست محیطی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 واحد صنعتی عظیم در فردیس پایش زیست محیطی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید