خبرنگاران 38 عنوان برنامه در ایام نوروز در یزد برگزار می گردد

به گزارش تور ارمنستان، یزد - خبرنگاران- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 38 عنوان برنامه از سوی این سازمان در راستای تقویت نشاط و شادابی شهروندان برگزار می گردد.

خبرنگاران 38 عنوان برنامه در ایام نوروز در یزد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران عباس ملازینلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های فرهنگی که برای نوروز سال جاری تدارک دیده شده است اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری برنامه ها بصورت حضوری امکان پذیر نیست بنابر این برنامه های این سازمان به صورت مجازی فراوری شده و با همکاری صدا و سیما از شبکه استانی یزد پخش می گردد.

وی ادامه داد: چهار برنامه شاخص با همکاری صدا و سیما شامل جشنواره هفت سین، خش خورانه، خونه ننه آقا و تک برنامه چهار ساعته ویژه سال تحویل تهیه شده است.

وی گفت : جشنواره قصه هفت سین، هفت قسمتی است و هفت داستان از فلسفه هفت سین در قالب ویژه برنامه از شبکه یزد پخش می گردد .

ملازینلی گفت: خش خورانه نیز در ادامه استنداپ خشدلانه برگزار می گردد و مروج سبک غذا خوردن سالم است و 150 خانواده در این برنامه خانواده محور شرکت کردند.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه عکس سه بعدی، قصه گویی، برنامه استعدادیابی شکوفا شو را از دیگر برنامه تعطیلات نوروزی بیان نمود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره فراوریات سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اطلاع داد و توضیح داد: 1300 برنامه اجرا شده در سال 99 در قالب یک جشنواره بازخوانی می گردد.

ملازینلی همچنین از راه اندازی سایت ویژه گردشگری با همکاری سازمان فاوا شهرداری یزد اطلاع داد و گفت: این سایت به سه زبان فارسی و عربی، چینی راه اندازی می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: یزد این ظرفیت را دارد که به قطب نجوم کشور تبدیل گردد و این سازمان نیز در این زمینه برنامه دارد.

ملازینلی با بیان اینکه یزد در زمینه برگزاری رویداد های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از کلان شهرها نیز پیشتاز است اضافه کرد: مطالبه از شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی آن در همه حوزه ها باید به مطالبه مردم تبدیل گردد.

وی از نامگذاری یزد 1400 به نام یزد آرزو ها اطلاع داد و گفت: برای شهر یزد در 100 سال آینده آرزوهای خوبی داریم که برای رسیدن به آن برنامه ریزی بلند مدت اجرا شده و برای تحقق این برنامه ها کوشش می کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 953

به "خبرنگاران 38 عنوان برنامه در ایام نوروز در یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 38 عنوان برنامه در ایام نوروز در یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید