خروج دو بازیکن از پرسپولیس قطعی شد، چند سرخپوش در خطر خط قرمز!

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی در رقابت های لیگ برتر کوشش خود را برای تکرار این جام در کلکسیون افتخارات خود ادامه می دهد تا بتواند بار دیگر آن را کسب کند.

خروج دو بازیکن از پرسپولیس قطعی شد، چند سرخپوش در خطر خط قرمز!

سرخپوشان مرکز در حالی جدال تنگاتنگ با استقلال تهران را در فاصله 6 هفته مانده به خاتمه بازی با اختلاف 6 امتیازی دنبال می نمایند که یحیی گل محمدی بارها به علت از دست دادن بازیکنان اصلی خود در ابتدای فصل لب به گلایه گگردده بود.

جدایی احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو بهانه ای برای صحبت های تکراری یحیی بابت نارضایتی خود از ترانسفر این بازیکنان شد تا او برای جبران جای خالی آنها دست به خرید بازیکنانی همانند علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، رضا اسدی، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف بزند.

با این حال تازه واردهای یحیی نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند تا او در نیم فصل تصمیم به جذب بازیکنانی همانند رامین رضائیان، شیرزود تمیروف و احمد گوهری بگیرد.

سرمربی سرخپوشان مرکز قصد داشت خریدهای ابتدای فصل خود را در زمستان امسال همانند مهدی شیری کنار بگذارد اما بار دیگر به آنها فرصت خودنمایی داد. با این حال علیرضا ابراهیمی که با امید حضور در ترکیب اصلی راهی پرسپولیس شده بود حالا باید منتظر خاتمه فصل برای خروج از جمع هم تیمی هایش باشد.

مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان به هیچ وجه نظر کادر فنی این تیم را به خود جلب نکرده است تا خروج او از این تیم قطعی گردد.

بعلاوه مهدی مهدی خانی هافبک مورد علاقه گل محمدی نیز که فصل گذشته به پرسپولیس آمده بود شرایطی مشابه با ابراهیمی دارد تا این بازیکن نیز طعم خطر حضور در فهرست مازاد را بچشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1457

به "خروج دو بازیکن از پرسپولیس قطعی شد، چند سرخپوش در خطر خط قرمز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج دو بازیکن از پرسپولیس قطعی شد، چند سرخپوش در خطر خط قرمز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید