خودروساز ایرانی مقیم آمریکا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد ، عکس

به گزارش تور ارمنستان، کمپانی رضوانی از جدیدترین خودروی خود به نام آرسنال (Arsenal) با چهره ای محافظه کارانه و مجذوب کننده رونمایی کرد.

خودروساز ایرانی مقیم آمریکا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد ، عکس

امیرمسعود عابدین- رضوانی موتورز یک کمپانی طراح خودرو ایرانی-آمریکایی و فراوریکننده خودروهای سوپر اسپرت در ارواین کالیفرنیا است. رضوانی موتورز به وسیله فریس رضوانی، یکی از طراحان خودروهای سوپر اسپرت که قبلاً با آستون مارتین و فراری کار می کرد، تأسیس شد.

تا به حال محصولاتی مانند بیست (Beast)، بیست ایکس (Beast X)، بیست آلفا (Beast Alpha)، تانک و ونجنس از این خودروساز به جهانیان معرفی شده است. اما آخرین خودروی این شرکت یعنی آرسنال به تازگی به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است.

ونجنس و آرسنال هر دو بر اساس اسکلید ساخته شده اند، اما آرسنال طراحی ظریف تر و زیباتری را به خریداران ارائه می دهد. البته به کار بردن لفظ ظریف تر برای خودروهای رضوانی به معنای عدم استفاده از ادوات عضلانی و تهاجمی نیست.

بسته سفارشی Military Edition، لاستیک های آفرود و سیستم تعلیق قوی، شیشه و زره ضد گلوله، دستگیره های برقی درب، پخش کننده های اسپری فلفل و سیستم دید در شب حرارتی را اضافه می نماید. همان چیزهای عجیبی که از رضوانی انتظار داریم.

با هزینه اضافی، می توانید محافظ زره را به سطح B6 ارتقا دهید که به میزان کافی قوی است تا گلوله های تفنگ های تهاجمی را متوقف کند. تشخیص مواد منفجره نیز به صورت سفارشی قابل ارائه است.

فضای داخلی همچنان با همان کیفیت اسکلید به کار خود ادامه می دهد؛ این یعنی گرم کن و سردکن صندلی های چرمی، سیستم استریو با 19 بلندگو، هدآپ دیسپلی، نمایشگر OLED کادیلاک در این بخش حضور دارند. رضوانی یک پیشرانه 6.2 لیتری V-8 سوپر شارژ با 700 اسب بخار قدرت را زیر کاپوت این خودرو قرار داده است.

همان طور که می توانید تصور کنید، آرسنال اصلاً مقرون به صرفه نیست. رضوانی قیمت اولیه را 225 هزار دلار (15 میلیارد تومان) اعلام نموده است که شامل ارتقاء بسته نظامی و هزینه اضافی برای زره B6 نمی گردد. فراوری آرسنال فقط به 100 دستگاه محدود شده است.

منبع: motor1

322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 تیر 1403 بروزرسانی: 1 تیر 1403 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1716

به "خودروساز ایرانی مقیم آمریکا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروساز ایرانی مقیم آمریکا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید