خودرو های قابل عرضه تعیین شد، چه کسانی امکان ثبت نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟

به گزارش تور ارمنستان، اولین مرحله از ثبت نام برای خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی (بزرگترین طرح یکپارچه خودرو های داخلی بدون قرعه کشی) از امروز شروع و نام خودرو های قابل عرضه نیز معین شده است، افرادی که در حساب وکالتی خود 500 میلیون تومان برای خودرو های وارداتی یا 130 میلیون تومان برای طرح اخیر ایران خودرو واریز و مسدود نموده اند امکان ثبت نام در این طرح را ندارند.

خودرو های قابل عرضه تعیین شد، چه کسانی امکان ثبت نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟

به گزارش ایسنا، گام اول مشارکت در طرح فروش یکپارچه خودرو های داخلی بر مبنای فرآیند نوبت دهی که در حقیقت (مرحله اول) تعریف حساب وکالتی و واریز و مسدود کردن مبلغ 100 میلیون تومان در این حساب است، از امروز (شنبه 20 اسفند ماه) شروع شده تا انتها ساعت اداری روز سه شنبه (23 اسفند ماه) برای این مرحله فرصت وجود دارد.

پس از آن و پس از آنالیز حساب های وکالتی متقاضیان، در مرحله دوم می توانند از تاریخ 26 تا 28 اسفند ماه با مراجعه به سامانه www.esalecar.ir نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام نمایند.

نکته قابل توجه این است که افرادی که حساب وکالتی و واریز وجه برای ثبت نام در طرح فروش خودرو های وارداتی (500 میلیون تومان) داشته اند و در فهرست نوبت دهی برای دریافت خودرو های وارداتی که روز یکشنبه (21 اسفند ماه) قرعه کشی به جهت مشخص نوبت تخصیص انجام می گردد، قرار داشته باشند یا در طرح فروش فوق العاده اخیر ایران خودرو که به مناسب نیمه شعبان اجرا شده، شرکت نموده باشند و برای واریز 130 میلیون در حساب وکالتی خود برای این طرح اقدام نموده باشند، امکان شرکت در طرح فروش یکپارچه خودرو های داخلی را ندارند.

چه خودرو هایی در طرح یکپارچه خودرو های داخلی عرضه می گردد؟

بر اساس آنچه که تا به امروز اعلام شده است، فهرست خودرو های قابل عرضه در این طرح فروش خودرو ها به توضیح زیر است که در صورت هرگونه تغییر، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1624

به "خودرو های قابل عرضه تعیین شد، چه کسانی امکان ثبت نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو های قابل عرضه تعیین شد، چه کسانی امکان ثبت نام در طرح فروش یکپارچه را ندارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید