خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی طی پنج روز آینده

به گزارش تور ارمنستان، سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: طی پنج روز آینده در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می گردد.

خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی طی پنج روز آینده

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی 24 ساعت آینده در بخش هایی از اردبیل مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار پیش بینی می گردد.

روز شنبه در برخی نواحی شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز غربی باران گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

روز یکشنبه این شرایط در منطقه ها ذکر شده و بخش هایی از ارتفاعات دامنه های البرز مرکزی و شرقی و دوشنبه در نوار شمالی کشور، ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس مرکزی و بخش هایی از مرکز کشور حاکم است.

روز سه شنبه رگبار پراکنده باران در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و شرقی و بعلاوه برخی منطقه ها زاگرس مرکزی دور از انتظار نمی باشد.

طی پنج روز آینده در نواحی شمال شرق، شرق، (بویژه منمطقه زابل) جنوب شرق و بخش هایی از مرکز کشور وزش باد شدید، خیزش گردو خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می گردد.

علاوه براین از اواخر وقت امروز گردو خاک از کشور های همسایه غربی به بخش هایی از جنوب غرب، غرب و از بعداز ظهر امروز تا روز دوشنبه در نوار غربی کشور و کاهش کیفیت هوا در این نواحی دور از انتظار نیست.

طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود. بعلاوه از روز شنبه تا دوشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

طی پنج روز آینده هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهر ها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1517

به "خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی طی پنج روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی طی پنج روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید