دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ماند

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه تیم ملی فوتبال ایران مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و کسب مجوز حضور در جام ملت های آسیا را با موفقیت پشت سر گذاشت و به نام صدرنشین راهی مرحله بعد شد، ابهاماتی در مورد ادامه همکاری با سرمربی این تیم و انتخاب سرمربی نو مطرح شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ماند

در شرایطی که بعضی نام می کردند اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال ایران به پایان راه رسیده و یک سرمربی نو راهنمایی این تیم را برعهده خواهد گرفت، در نهایت فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسید که با این مربی کروات همکاری اش را ادامه دهد.

شهاب الدین عزیزی خادم با تایید این خبر گفت: فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تا پایان مرحله دوم مقدماتی جام جهانی به توافق مشترک رسید.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: قرار شد بعد از قرعه کشی مرحله دوم، برنامه ریزی مناسبی برای این مرحله صورت گیرد و فدراسیون فوتبال همه امکانات لازم برای آماده سازی تیم ملی و حضور پرقدرت در مرحله دوم را در دستور کار قرار خواهد داد.

مرنام قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر روز دهم تیرماه در کوالالامپور مالزی برگزار می گردد و تیم ملی فوتبال ایران یکی از 12 تیم حاضر در این مرحله است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1118

به "دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید