صادقی: عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی یک ضعف عظیم است، باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت

به گزارش تور ارمنستان، بازیکن پیشین تیم ملی ایران معتقد است که عدم انجام ملاقات های تدارکاتی برای تیم ملی در این شرایط حساس یک ضعف عظیم است.

صادقی: عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی یک ضعف عظیم است، باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت

ابراهیم صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شروع تمرینات تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر، گفت: به نظر من درباره تیم ملی می توان در دو سه بخش صحبت کرد. یکی از این مسائل لیست تیم ملی که است که باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم. بعضی از کارشناسان انتقاداتی را به این لیست داشتند، اما سلیقه ها با هم فرق می نمایند و باید بیش از هر چیز به نظر سرمربی احترام گذاشت.

وی اشاره نمود: بحث دوم مشکل عدم بازی تدارکاتی برای تیم ملی پیش از مسابقات حساس مقدماتی است. الان تیم ملی عراق با تاجیکستان بازی انجام داده و قرار است با نپال هم بازی کند. بحرین نیز با اوکراین بازی نموده و بازی دیگری با مالزی در پیش دارد، اما تیم ملی ایران قبل از مسابقات رسمی بدون هیچ بازی تدارکاتی راهی بحرین خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: به نظر من در شرایطی که حریفان ما خیلی وقت است وارد اردو شدند و بازی های تدارکاتی برگزار می نمایند، عدم انجام ملاقات های تدارکاتی در این شرایط حساس برای ما یک ضعف عظیم است.

صادقی با اشاره به شرایط خوب ملی پوشان ایران، اعلام نمود: با همه این اوصاف ما نفرات خوبی در اختیار داریم که در اروپا فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و در بهترین شرایط شان قرار دارند. علاوه بر این بازیکنان لیگ داخلی نیز از بین عده زیادی بازیکن آماده گلچین شده اند و می توان گفت تیم ملی با این نفرات شرایط خیلی خوبی را سپری خواهد نمود. من مطمئن هستم که با این شرایط تیم ملی می تواند همه امتیازات لازم را کسب و از گروهش صعود کند.

وی درباره اضافه شده کریم باقری به کادر فنی تیم ملی، ابراز داشت: قطعاً باقری تجربه خیلی خوبی دارد. او سالیانِ سال برای تیم ملی بازی نموده و همه مراحل را گذرانده است. مطمئناً تجربیات باقری به کار تیم ملی می آید.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران، در انتها یادآور شد: بچه های تیم ملی قطعاً انگیزه بالایی دارند. آنها می دانند با حضور در جام جهانی چقدر می توانند به رشد خودشان و فوتبال ایران یاری نمایند. علاوه بر این، موضوع مهم دیگر خوشحالی 80 میلیون ایرانی است که با موفقیت تیم ملی حاصل می گردد. فکر می کنم این مسائل کافی است تا بازیکنان با نهایت انگیزه گام به این مسابقات بگذارند و با تمام وجود برای صعود از این مرحله کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1078

به "صادقی: عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی یک ضعف عظیم است، باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی یک ضعف عظیم است، باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید