درگیری ونتورا با بازیکنان ایتالیا، آقای سرمربی یواشکی هتل تیم را ترک کرد!

به گزارش تور ارمنستان، رسانه های ایتالیایی جزئیات جالبی از پس لرزه های ناکامی های آتزوری در صعود به جام جهانی 2018 منتشر کردند.

درگیری ونتورا با بازیکنان ایتالیا، آقای سرمربی یواشکی هتل تیم را ترک کرد!

به گزارش خبرنگاران، بعضی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که جامپیرو ونتورا پس از شکست یک بر صفر شاگردانش در بازی رفت پلی آف جام جهانی 2018 در سوئد با بعضی از بازیکنانش وارد درگیری لفظی شده و آنها را تهدید به ترک تیم ملی نموده است.

ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) با قبول تساوی بدون گل خانگی برابر سوئد برای اولین بار از سال 1958 از صعود به جام جهانی باز ماند و حالا گفته می گردد که دیر یا زود، ونتورا از کار برکنار خواهد شد، هرچند خودش تا الان از اعلام استعفایش خودداری نموده است. قرار است امروز جلسه ای در فدراسیون فوتبال ایتالیا در رم برگزار گردد که در آن درباره آینده کادر فنی تیم ملی این کشور تصمیم گیری گردد و احتمالاً در همین جلسه حکم اخراج ونتورا هم صادر خواهد شد.

طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ونتورا پس از بازی رفت ایتالیایی ها را تهدید به استعفا نموده و دلیلش هم اعتراض بازیکنان به تاکتیک های اشتباه سرمربی سابق تورینو و انتخاب مهره های ترکیب اصلی بوده است. ظاهراً ونتورا در مشاجره ای که با بازیکنانش داشته، در اعتراض به آنهایی که خواهان استفاده از رویکرد تاکتیکی متفاوت برای بازی برگشت شده بودند، گفته است: پس بیایید خودتان تیم را بچینید و بعد هم تهدید به ترک آتزوری نموده که با مداخله بازیکنان باسابقه تر غائله ختم و جو رختکن آرام می گردد. اسکای اسپورت همچنین نوشته که بعد از این ماجرا، ونتورا به نوعی لجبازی، بیش از پیش بر استفاده از تاکتیک های قبلی اش پافشاری نموده و حاضر نشده به خواسته بازیکنانش تن بدهد.

در همین حال اسکای از خروج یواشکی سرمربی 69 ساله تیم ملی این کشور از هتل محل اقامت این تیم پس از شکست شب گذشته و عدم حضور او در جلسه امروز فدراسیون فوتبال ایتالیا خبر داده است. این شبکه مدعی شده است که ونتورا یواشکی از در پشتی هتل محل اقامت تیم ملی ایتالیا در میلان خارج و با یک خودرو بدون آنکه حرفی با هیچ رسانه ای بزند از محل دور شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 206

به "درگیری ونتورا با بازیکنان ایتالیا، آقای سرمربی یواشکی هتل تیم را ترک کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری ونتورا با بازیکنان ایتالیا، آقای سرمربی یواشکی هتل تیم را ترک کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید