دولت فرانسه تحریم علیه هواوی را لغو می نماید؟

به گزارش تور ارمنستان، دولت فرانسه تصمیم دارد درباره تحریم های علیه هواوی تصمیم بگیرد، این در حالی است که دولت ایالات متحده از مدت ها پیش شرکت هواوی را تحت تحریم قرار داده است.

دولت فرانسه تحریم علیه هواوی را لغو می نماید؟

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایالات متحده استفاده شرکت های خود را از تجهیزات هواوی ممنوع اعلام نموده است و در کوشش است تا متحدانش از این موضوع پیروی کند. پس از انگلستان که به شرکت های خود اجازه تأمین تجهیزات از هواوی را داده بود، اکنون فرانسه نیز خاطرنشان کرد که ممنوعیت کامل را برای تولیدنمایندگان وسایل ارتباطی چینی اعمال نخواهد کرد.

بیشتر بدانید:

گوگل مپس به روزرسانی های مربوط به کرونا را ارتقا می دهد

ادعای جنجالی گوگل علیه هکر های ایران و چین

شرکت هواوی به حملات دولت ایالات متحده واکنش نشان داد

دولت ایالات متحده طی سال های اخیر به شدت تاکید نموده است که تجهیزات هواوی با قصد جاسوسی نصب می شوند و توسعه اتصالات 5G ساخته شده به دست چینی ها بسیار خطرناک است. با این حال هنوز هم تعداد کشور هایی که از تجهیزات هواوی استفاده می نمایند کم نیست.

از مدتی پیش بعضی از کشور های اتحادیه اروپا و استرالیا تصمیم گرفته اند فعالیت ها و همکاری های خود با هواوی را لغو نمایند. با این وجود آمریکا هنوز هم راضی نشده است و مایل است که تعداد کشور های تحریم نماینده هواوی افزایش پیدا نمایند. اکنون به گفته بعضی منابع، فرانسه به دنبال این خواهد بود که هواوی را از شبکه اصلی تلفن همراه خود که اطلاعات حساس مانند اطلاعات شخصی مشتریان را پردازش می نماید، دور نگه دارد. اما همکاری خود را با این شرکت در بخش های عمومی تر همچنان ادامه دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 504

به "دولت فرانسه تحریم علیه هواوی را لغو می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت فرانسه تحریم علیه هواوی را لغو می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید