راهنمای خرید لوازم آرایشی از استانبول

به گزارش تور ارمنستان، از کجا می توانیم لوازم آرایشی و بهداشتی در استانبول تهیه کنیم؟ سئوال بسیاری از مسافران استانبول این است که لوازم آرایشی و بهداشتی خوب را چطور می توان از استانبول خرید یا مراکز اصلی خرید لوازم آرایش در استانبول کجاست؟ در این مطلب فروشگاه هایی در استانبول به شما معرفی می کنیم که بیشتر برندهای لوازم آرایشی را عرضه می نمایند. شما به راحتی می توانید با رفتن به این فروشگاه ها مانند گراتیس یا فروشگاه های زنجیره ای واتسون همه این برندها را یک جا ببینید.

راهنمای خرید لوازم آرایشی از استانبول

فروشگاه گراتیس:

این فروشگاه برای خرید عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی بین مردم استانبول بسیار معروف است. اگر نزدیک سال نوی میلادی به آنجا سر بزنید تخفیف های خیلی خوبی در انتظار شماست. مردم استانبول هم در این زمان به این فروشگاه می آیند و اگر آنجا باشید خواهید دید که در زمانی بسیار کوتاه، قفسه ها خالی می شوند. در فروشگاه گراتیس برندهایی چون نیوآ، اورآل و گاش را می توانید بیابید. یکی شعبه پرطرفدار فروشگاه گراتیس در جاده استقلال یا خیابان استقلال است. اگر از سمت میدان تکسیم وارد خیابان اسقلال شوید با کمی پیاده روی به فروشگاه گراتیس می رسید. این فروشگاه اقریبا تکمیل است و بریا خرید بسیار مناسب. فروشگاه گراتیس شعبه خیابان اسقلال، پرسنل خونگرمی دارد که حتی وقتی فروشگاه شلوغ است برای مشتری وقت می گذارند تا کالای کورد نظرشان را پیدا نمایند و آنها را هدایت می نمایند. حتی اگر مسافر باشید و چندان به زبان ترکی آشنا نباشد به راحتی می توانید از این فروشگاه خرید کنید.

استانبول مال:

استانبول مال یکی از مراکز خرید بسیار شیک و شناخته شده در استانبول است. بیش از 10 مغازه مربوط به عطر و لوازم آرایشی در استانبول مال فعالیت دارند. از جمله این برندها می توان به فلورمار، دِ بادی شاپ و و اینگلات در طبقه اول و واتسونز در طبقه دوم اشاره نمود. علاوه بر خرید لوازم آرایشی از بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا در این مال حتما تماشا کنید.

سالانه اواخر بهار تا اوایل تابستان، جشنواره تخفیف های استانبول مال برگزار می گردد. ددر این مدت که حدودا 15 روز تا یک ماه طول می کشد، برندهای معروف و خوش نام استانبول مال، حراج های قابل توجهی دارند. بسیاری از گردشگران در این زمان به استانبول مال می آیند تا با دستی پر از محصولات با کیفیت و درجه یک به خانه برگردند.

فروشگاه های زنجیره ای لوازم آرایشی واتسون:

واتسون فروشگاه زنجیره ای دیگری است که در زمینه لوازم آرایش فعالیت می نماید. از نظر محصولاتی که برای فروش دارد و همینطور قیمت های آنها بسیار به فروشگاه گراتیس نزدیک است. بنابراین اگر محصولی در گراتیس تمام شده بود می توانید به واتسون برای خرید مراجعه کنید. به علت رقابت شدید بین این دو فروشگاه، محصولات با پایین ترین قیمت در آنها به فروش می رسد. ضمناً این فروشگاه وبسایت هم دارد. می توانید برای اطلاع از حدود قیمت ها سری به وبسایت آنها بزنید.

فروشگاه روسمن:

این فروشگاه هم دقیقا محصولات و برندهایی که عرضه می نماید مانند دو فروشگاه گراتیس و واتسون است. از نظر تفاوت قیمت هم خیالتان راحت باشد؛ به علت رقابت شدید بین فروشگاه ها معمولا محصولات در همه آنها با قیمت های مشابه به فروش می رسد مگر با یک یا دو لیر تفاوت.

موضوع پایانی این که اگر علاقه مند به خرید محصولات لوازم آرایشی ترک مثل فلورمار و... هستید، باید به شعب این فروشگاه ها در سطح شهر استانبول مراجعه کنید یا به استانبول مال سر بزنید اما این را بدانید که قیمت در فروشگاه های برند ترک لوازم آرایشی بالاتر از دیگر فروشگاه هاست.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1544

به "راهنمای خرید لوازم آرایشی از استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لوازم آرایشی از استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید