روزنامه دولت: مذاکرات وین شکست نخورده؛ کسانی که از شکست حرف می زنند می خواهند جدال را به نفع غرب تغییر دهند

به گزارش تور ارمنستان، روزنامه دولتی ایران نوشت:با افزوده شدن بر حساسیت مذاکرات، برخی محافل غربی با القای به شکست رسیدن گفت وگوهای جاری، جنگ روانی در وین را به بالاترین سطح ممکن به جریان انداخته اند.

روزنامه دولت: مذاکرات وین شکست نخورده؛ کسانی که از شکست حرف می زنند می خواهند جدال را به نفع غرب تغییر دهند

این گروه ها می کوشند با روایت های نادرست و یک جانبه و نیز تحلیل های ناآگاهانه و بعضاً مغرضانه جدال دیپلماتیک وین را به سود امریکا و شرکای اروپایی اش تحت تأثیر قرار دهند.

این روایت های متناقض درحالی میان شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که یک منبع دیپلماتیک در وین در گفت وگو با روزنامه ایران، ادعای شکست در مذاکرات را رد کرد و گفت: برخلاف ادعایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، مذاکرات به هیچ وجه با شکست و بن بست روبرو نشده است.

این منبع دیپلماتیک افزود: سه شنبه شب تا پاسی از شب و همچنین صبح چهارشنبه نیز جلسات مفصلی میان هیأت ایرانی و طرف های مقابل برگزار شده و هنوز هم بحث های فشرده ای در مورد چند موضوع کم تعداد اما بسیار مهم در جریان است.

23302

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1445

به "روزنامه دولت: مذاکرات وین شکست نخورده؛ کسانی که از شکست حرف می زنند می خواهند جدال را به نفع غرب تغییر دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه دولت: مذاکرات وین شکست نخورده؛ کسانی که از شکست حرف می زنند می خواهند جدال را به نفع غرب تغییر دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید