شجاعی: بهترین تیم های دنیا در قطر اردو می زنند، مصدومیتم رو به بهبودی است

به گزارش تور ارمنستان، علی شجاعی، مهاجم تیم فوتبال امید ایران گفت که مصدومیتش رو به بهبودی است.

شجاعی: بهترین تیم های دنیا در قطر اردو می زنند، مصدومیتم رو به بهبودی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی شجاعی درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در قطر داریم. زمین چمن بسیار خوب و باکیفیت، هتل مناسب و تمام شرایطی که برای برگزاری یک اردو ضروری است، در اختیار ما واقع شده است. به هرحال قطر یکی از مجهزترین کشورهای دنیا در زمینه امکانات کمپ های تمرینی است و بسیاری از تیم های معتبر ملی و باشگاهی دنیا در این کشور اردو می زنند.

وی با ابراز خوشحالی از برگزاری اردو در قطر گفت: کوشش می کنیم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم. یکی از اتفاقات امیدوارکننده، اضافه شدن سایر بچه ها و تکمیل شدن جمع ما بود. اگر تیم کامل نمی شد، برگزاری این اردو نمی توانست مفید باشد، اما خوشبختانه همه در کنار هم هستیم. همین مسئله موجب آرامش بچه ها شده و روحیه تیم را بالا برده است. فکر می کنم اعضای کادر فنی هم از این شرایط رضایت کامل دارند. وقتی تیم کامل می گردد، جدیت تمرینات هم بیشتر است و این مسئله مهمی برای همه ماست.

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان درباره آخرین شرایط خود گفت: مصدومیت مختصری داشتم که خوشبختانه رو به بهبودی است و در کنار سایر بچه ها تمرین می کنم. انگیزه و روحیه اعضای تیم باعث شده است فشار تمرینات را به خوبی تحمل کنیم و کوشش می کنیم در همین اردو به بالاترین سطح آمادگی ممکن برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 82

به "شجاعی: بهترین تیم های دنیا در قطر اردو می زنند، مصدومیتم رو به بهبودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: بهترین تیم های دنیا در قطر اردو می زنند، مصدومیتم رو به بهبودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید