صدرنشینی اپل واچ در فروش ساعت های هوشمند جهان

به گزارش تور ارمنستان، طبق آخرین گزارش Counterpoint Research در مورد حمل جهان ساعت های هوشمند در دوره اکتبر - دسامبر سال 2020 (سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی)، اپل همچنان رهبر بی، چون و چرای این بخش است.

صدرنشینی اپل واچ در فروش ساعت های هوشمند جهان

این بازار در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 با 1.5 ٪ افزایش در کل محموله ها روبرو بوده است که تنها 40 ٪ از کل سهم نیز متعلق به اپل است.

سامسونگ با 10 درصد سهم بازار در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از آن هواوی با 8 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. Fitbit (7 ٪) و گروه BBK (6 ٪) پنج مارک برتر ساعت های هوشمند را تشکیل می دهند.

در گزارش جدید مشخص شده است که اپل واچ سری شش و Watch SE به طور مشترک 12.9 میلیون فروش در سه ماهه آخر سال 2020 داشته اند. سامسونگ عملکرد خوبی از Galaxy Watch3 خود ثبت کرده، در حالی که هواوی و آنر زیرمجموعه هواوی نیز بیشترین رشد سالانه را نسبت به سایر برند ها داشته است..

ماه گذشته، اپل از مرز 100 میلیون اپل عبور کرد. براساس گزارش Counterpoint، بازار جهانی ساعت های هوشمند شاهد افزایش متوسط قیمت فروش (ASP) از مارک هایی مانند اپل، سامسونگ و هواوی است. پیش بینی می شود این فرایند در سال 2021 ادامه یابد.،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 955

به "صدرنشینی اپل واچ در فروش ساعت های هوشمند جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "صدرنشینی اپل واچ در فروش ساعت های هوشمند جهان" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی اپل واچ در فروش ساعت های هوشمند جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید