صدور ویزا گردشگری امارات برای ایرانی ها به تأخیر افتاد

به گزارش تور ارمنستان، سید محمد حسینی رئیس دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده امروز (یکشنبه) در توئیتی درباره صدور ویزا گردشگری امارات برای اتباع ایرانی نوشت: هموطنان عزیز از تاریخ صدور ویزا گردشگری می پرسند. قرار بود ایران و چند کشور در لیست صدور ویزا باشند، اما با افزایش ناگهانی مبتلایان به کرونا در دبی فعلا تاریخ قطعی اعلام نشده است.

صدور ویزا گردشگری امارات برای ایرانی ها به تأخیر افتاد

وی افزود: کرونا همه معادلات را به هم ریخته است. منتظر باشید تا مقامات امارات تاریخ اعلام کنند. مدام پیگیر هستم.

گفتنی است، حسینی ششم آذر ماه نیز در صفحه توئیترش در پی انتشار خبری مبنی بر تصمیم دولت امارات برای توقف صدور ویزا برای اتباع 13 کشور از جمله ایران نوشته بود: اخیرا در برخی از سایت ها، اعلام شده که دولت امارات برای همیشه صدور ویزا برای ایرانیان را متوقف کرده است. در پیگیری از مقام مسئول وزارت خارجه امارات گفته شد که توقف صدور ویزا برای 13 کشور اعلام شده، موقتی و تا اطلاع ثانوی است.به شایعات و اخبار غیرموثق توجه نکنید.

همچنین، رویترز پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود که طبق سندی که از سوی یک منطقه تجاری دولتی اماراتی منتشر شده و به رویت این خبرگزاری رسیده، ابوظبی تا اطلاع ثانوی صدور رواید جدید برای شهروندان 13 کشور با اکثریت جمعیت مسلمان از جمله ایران را متوقف کرده است. طبق این سند، درخواست های ویزا اشتغال و بازدید برای شهروندان 13 کشور از جمله افغانستان، لیبی و یمن تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است. این ممنوعیت ویزا برای شهروندان الجزایر، کنیا، عراق، لبنان، پاکستان، تونس و ترکیه نیز اعمال می شود.

فارس

منبع: گردشبان
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 853

به "صدور ویزا گردشگری امارات برای ایرانی ها به تأخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ویزا گردشگری امارات برای ایرانی ها به تأخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید