فیلم l آنباکسینگ آیفون 14 بنفش

به گزارش تور ارمنستان، دیجیاتو نوشت: آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده ای توانسته اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا نمایند و ویدیوهایی را از آن منتشر نمایند.

فیلم l آنباکسینگ آیفون 14 بنفش

اپل آدینه همین هفته سری آیفون 14 پرو را روانه بازار می نماید. حالا در شرایطی که کاربران زیادی منتظر عرضه این دستگاه به بازارند، به نظر می رسد که عده ای توانسته اند زودتر از تاریخ رسمی عرضه، این محصول را در دست بگیرند و ویدیوهایی را از تازهترین پرچمدار کوپرتینویی ها منتشر نمایند.

یکی از ویدیوها به وسیله کاربری در توییتر به نام Tech Way منتشر شده است. آیفون 14 پرو مکس را در رنگ تازه بنفش نشان می دهد. این آیفون هنوز فعال نشده و در صفحه Hello واقع شده است. با این حال، در این ویدیو می توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد.

رنگ بنفش یکی از دو رنگ تازه سری آیفون های پرو است. رنگ بعدی مشکی فضایی نام دارد که جایگزین نسخه گرافیتی در نسل قبلی شده است. در این ویدیو بعلاوه می توانیم نگاه دیگری به ویژگی جزیره پویا یا Dynamic Island داشته باشیم که جایگزین ناچ شده است. این ویدیو چند کیس محافظ را هم برای محصول تازه اپل نشان می دهد.

ستاره سریال Severance با آیفون 14 پرو

نکته جالب تر این جاست که آدام اسکات، ستاره سریال Severance، محصول شبکه اپل تی وی پلاس در صفحه اینستاگرام خود تصویری را منتشر نموده تا با آیفون 14 پرو خودنمایی کند. او در پستش نوشته است: روز اولین ها. اولین نامزدی امی، اولین آیفون بنفش.

به نظر می رسد که اپل افزون بر ارسال آیفون به رسانه ها برای آنالیز، محصول تازه خود را برای ستارگان سرویس تی وی پلاس هم فرستاده است. با این حال، تصویری که آقای اسکات منتشر نموده، به جز ماژول بزرگ دوربین، اطلاعات دیگری درباره این دستگاه به ما ارائه نمی نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1543

به "فیلم l آنباکسینگ آیفون 14 بنفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم l آنباکسینگ آیفون 14 بنفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید