مجوزی برای پرواز تهران - لندن صادر نشده است

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران : معاون سازمان هوانوردی گفت: مجوزی برای پروازهای تهران-لندن حتی برای ایرلاین های خارجی صادر نشده است.

مجوزی برای پرواز تهران - لندن صادر نشده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان مسافران و شهفرایندان انگلیسی به وسیله پرواز حق ورود به ایران را ندارند، گفت: با همکاری شرکت فرودگاه ها و نظارت دقیق بازرسان سازمان هواپیمایی تا به امروز اجازه پرواز در راستا ایران- انگلیس و انگلیس-ایران را به هیچ عنوان نداده ایم که مسافر و یا پروازی از مبدا انگلیس وارد ایران گردد.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری تمامی پرواز های کشور های خارجی را که مبنای آن ها از انگلیس بوده، تا مقاصد چک می نماید و کادر پروازی هم در این زمینه نظارت خود را چندین برابر نموده است، گفت: به هیچ عنوان پروازی که پیش از این مبدا آن انگلستان بوده اجازه ورود به ایران ندارد؛ بنابراین مسافران در این زمینه به کلاهبرداری ها توجه نمایند.

جلالی اظهار کرد: پرواز هایی مانند قطر، ترکیه و امارات که مبدا قبلی آن ها انگلستان بوده را شناسایی و شهفرایندان و مسافران این پرواز ها را چک می کنیم و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم وارد ایران شوند.

معاون سازمان هوانوردی بیان نمود: در صورت مشاهده مسافران مشکوک این پرواز ها به قرنطینه راهنمایی خواهند شد.

جلالی تاکید نمود: در صورتی که ایرلاین های خارجی و یا شرکت های هواپیمایی بخواهند در این زمینه تخلفی انجام دهند و یا مورد مشکوک در این زمینه مشاهده گردد با آن ها برخورد و مجوز آن ها باطل خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: تا به امروز گزارشی در این بخش به ما ارائه نشده، اما ما در این حوزه نظارت مستمر داریم , و در صورت مشاهده مورد مشکوک این افراد به قرنطینه می فرایند.

معاون هوانوردی با تاکید بر اینکه هیچ یک از دفاتر فروش حق فروش بلیت در این راستا را ندارند، اظهار کرد: پروازی در این راستا انجام نمی گردد که مسافران بخواهند بلیت خریداری نمایند حتی پرواز های کانکش هم توسط ایرلاین های خارجی انجام نمی گردد. بنابراین فروش بلیت هم حتی در فضای مجازی غیر قانونی است.

براساس این گزارش بسیاری از کشور های دنیا به ویژه اروپایی ها پرواز های خود را با انگلستان قطع نموده اند. در ایران هم همین رویه در پیش گرفته شده، اما با کمی متفاوت و اغماض! چرا که به نظر می رسد لغو این پرواز ها تنها برای شرکت های هواپیمایی داخلی است و بسیاری از ایرلاین های خارجی از هم اکنون پرواز های خود را در راستا تهران-لندن برای هفته آینده برنامه ریزی کردند و آژانس های هواپیمایی نیز اقدام به فروش بلیت های آن ها با قیمت های بالا می نمایند. به عنوان مثال پرواز های تهران-لندن در یکشنبه و سه شنبه هفته آینده توسط پنج ایرلاین خارجی انجام خواهند شد که البته همه آن ها چند ساعتی را در فرودگاهی دیگر مانند استانبول توقف دارند.

جالب تر اینکه قیمت بلیت این پرواز های دوطرفه از 14 میلیون تومان تا 82 میلیون تومان متفاوت است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 821

به "مجوزی برای پرواز تهران - لندن صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوزی برای پرواز تهران - لندن صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید