تور ارزان آلمان: محدودیت های نو دولت آلمان برای ورود تماشاگران به استادیوم ها

به گزارش تور ارمنستان، با افزایش ابتلای شهروندان آلمانی به ویروس کووید19، دولت این کشور محدودیت های جدیدی برای ورود طرفداران به استادیوم ها مشخص کرد.

تور ارزان آلمان: محدودیت های نو دولت آلمان برای ورود تماشاگران به استادیوم ها

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، استادیوم های آلمان با آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا، مجدداً با محدودیت ورود طرفداران روبرو شده اند و بازی شنبه شب دِرکلاسیکر بین بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ، با حضور حداکثر 15 هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

با اعلام دولت و مقامات ایالتی آلمان، حداکثر 5 هزار طرفدار می توانند در استادیوم های سرپوشیده این کشور حاضر شوند که این تعداد در استادیوم هایی با محیط باز، به 15 هزار نفر می رسد.

تنها افراد واکسینه شده یا بهبود یافته از ویروس کووید19 می توانند به استادیوم بروند و باید در طول مسابقه از ماسک استفاده نمایند. بعلاوه تعویق بازی های ورزش های سرپوشیده در مناطقی که اندازه بالایی از ابتلا دارد، امکان پذیر است.

روز پنجشنبه بیش از 73 هزار مورد تازه ابتلا به کرونا در آلمان گزارش شد و در بخش هایی از باواریا، بیش از هزار تست کرونا در میان هر 100 هزار شهروند در هفت روز اخیر مثبت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1321

به "تور ارزان آلمان: محدودیت های نو دولت آلمان برای ورود تماشاگران به استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: محدودیت های نو دولت آلمان برای ورود تماشاگران به استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید