معرفی داوران بخش عکاسی پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند

به گزارش تور ارمنستان، با اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند داوران بخش عکس این جشنواره معرفی شدند.

معرفی داوران بخش عکاسی پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ داریوش بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، با اعلام دبیرخانه این جشنواره، کریم متقی، مهدی قاسمی و حیدر رضایی به اسم داوران بخش عکس پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

کریم متقی متولد 1345 از عکاسان باسابقه کشور است که بیش از 3 دهه سابقه فعالیت در هنر عکاسی دارد؛ او تا به امروز کتاب های زیادی را با این موضوع ترجمه و تالیف نموده است.

مهدی قاسمی متولد 1358 است که عمده فعالیت خود را در عکاسی مستند اجتماعی دنبال می نماید. او از سال 1381 با ورود به عرصه عکاسی خبری از بسیاری از حوادث مهم داخلی و بعضی اتفاقات خارجی عکاسی نموده است.

حیدر رضایی متولد سال 1352 از عکاسان باسابقه خبری است که تا به امروز دبیری بخش عکس بسیاری از رسانه های کشور را برعهده داشته است. او مجری سفرهای عکاسی به منطقه ها مختلف کشور است و در این زمینه عکس های فراوانی را تهیه نموده است.

پنجمین دوره از جشنواره تلویزیونی مستند با شعار روایت حقیقت در قاب واقعیت با انتشار فراخوان در بخش های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری شروع به کار نموده است. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار 31 تیرماه 1400 خواهد بود و علاقه مندان برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1125

به "معرفی داوران بخش عکاسی پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران بخش عکاسی پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید