قیمت طراحی ویلا: منچستر 0، 1 استون ویلا؛ دومین شوک به اولدترافورد

به گزارش تور ارمنستان، منچستریونایتد در خانه به استون ویلا باخت در حالی که دقیقه 92 برونو فرناندز پنالتی خود را به آسمان کوبید. این دومین باخت خانگی متوالی یونایتد ها بود.

قیمت طراحی ویلا: منچستر 0، 1 استون ویلا؛ دومین شوک به اولدترافورد

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچستریونایتد امروز از ساعت 15 در اولدترافورد میزبانی از استون ویلا را برعهده داشت. منچستر تیم سوم جدول با امتیاز برابر با چلسی و لیورپول بود و استون ویلا هم در رده دهم قرار داشت.

دقیقه 2 بازی برونو فرناندز اولین بخت گلزنی مسلم را داشت که به راحتی از دست داد. او در شرایط عالی پاس لوک شاو را به بالای دروازه زد.

دقیقه 10 شوت رونالدو را مدافعان ویلا بلوکه کردند و 5 دقیقه بعد میهمان چیزی تا گلزنی فاصله نداشت ولی تارگت دروازه خالی را نزد و توپ از روی دروازه به بیرون رفت.

بلافاصله میسون گرین وود با تکنیک خوب خود درون محوطه جریمه مدافع مقابلش را دریبل زد ولی شوت زمینی او را گلر ویلا در آغوش گرفت.

سه دقیقه بعد شوت پل پوگبا پس از برخورد به مدافع حریف می رفت وارد دروازه گردد که در نهایت توپ به بیرون رفت.

دقیقه 34 بازی لوک شاو به علت مصدومیت چند دقیقه قبلش نتوانست به کار ادامه دهد و تعویض شد.

دقیقه دوم وقت های اضافه، روی یک ضربه کرنر پوگبا تا یک قدمی گلزنی رفت ولی ضربه سر او با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی راهی اوت شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

اولین شانس گلزنی نیمه دوم را پوگبا دق

ه 60 خلق کرد. پاس خوب مک تومینای به ستاره فرانسوی رسید ولی ضربه او به اختلاف کم به بیرون رفتو سه دقیقه بعد گرین وود شانس دیگری برای گلزنی داشت که امی مارتینز گلر ویلا توپ را مهار کرد.

پوگبا دقیقه 70 بازهم صاحب بخت گلزنی شد ولی ضربه او از درون محوطه جریمه به تور کنار دروازه خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 88 و روی یک غافلگیری، یونایتد عقب افتاد. هاوس کرنر ارسالی داگلاس لوئیز را با ضربه سری تماشایی وارد دروازه دخیا کرد تا ویلا در اولدترافورد 0-1 جلو بیفتد.

دو دقیقه بعد هاوس که خودش برای ویلا گل زده بود به یونایتد پنالتی داد. برخورد توپ به دست این بازیکن را داور پنالتی تشخیص داد تا برونو فرناندز پشت ضربه قرار بگیرد اما توپ او از روی دروازه به بیرون رفت!

در نهایت ویلا این بازی را با یک گل به سود خود پایان داد. این دومین باخت خانگی متوالی یونایتد بود؛ آنها چند روز قبل در جام اتحادیه به وستهام 0-1 باخته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1210

به "قیمت طراحی ویلا: منچستر 0، 1 استون ویلا؛ دومین شوک به اولدترافورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت طراحی ویلا: منچستر 0، 1 استون ویلا؛ دومین شوک به اولدترافورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید