موسسه مالی ایفوی آلمان از احتمال خروج ایتالیا از منطقه یورو اطلاع داد

به گزارش تور ارمنستان، موسسه مالی ایفوی آلمان از احتمال خروج ایتالیا از منطقه یورو در صورت ادامه شرایط بد فعلی آن در دراز مدت اطلاع داد.

موسسه مالی ایفوی آلمان از احتمال خروج ایتالیا از منطقه یورو اطلاع داد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با ارزانترین قیمت تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کلمنز فوئست، رئیس انستیتوی مهم مالی ایفوی آلمان در تبادل نظر با روزنامه تاگس اشپیگل، از احتمال خروج ایتالیا از منطقه یورو در طولانی مدت در صورت ادامه شرایط بد فعلی در این کشور سخن گفته و تاکید نمود که میانگین رفاه در این کشور در سطح 2000 قرار گرفته است و اگر این شرایط تغییر نکند ایتالیایی ها زمانی خواهند گفت که ما دیگر این منطقه یورو را نمی خواهیم.

وی همچنین در ادامه درباره عواقب پذیرفتن یک برنامه نجات از طرف صندوق ثبات اروپا برای ایتالیا و فشارهایی که بر شهروندان آلمانی وارد می گردد هشدار داده و گفت: بانک مرکزی اروپا در صورت تقاضای ایتالیا یک برنامه نجات و خرید نامحدود اوراق قرضه ایتالیا را در دستور کار قرار خواهد داد. پشت بانک مرکزی اروپا فراتر از بانک های محلی مالیات دهندگان قرار دارند.

فوئست بدون خروج ایتالیا از منطقه یورو در چنین شرایطی تحولات در اروپا را منفی ارزیابی کرد.

وی اضافه نمود: اتحادیه اروپا به صورت فزاینده دچار جدایی و از هم گسیختگی می گردد. این مسئلله با همه پرسی انگلیسی ها برای خروج از این اتحادیه تعیین شد. البته در این میان همچنین در شرق به صورت روزافزون کشورها از اروپا فاصله می گیرند. این تحولی خطرناک است و اروپا حالا به ثبات احتیاج دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 88

به "موسسه مالی ایفوی آلمان از احتمال خروج ایتالیا از منطقه یورو اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه مالی ایفوی آلمان از احتمال خروج ایتالیا از منطقه یورو اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید