ناسا یا روسیه، کدامیک اولین فیلم را در فضا خواهند ساخت؟

به گزارش تور ارمنستان، ظاهرا کانال یک تلویزیون روسیه که عظیم ترین شبکه تلویزیونی این کشور است، با همکاری آژانس فضایی روسکوُزموس این فیلم را تهیه و پیش از اکران فیلم تام کروز در سینما ها به نمایش خواهد گذاشت.

ناسا یا روسیه، کدامیک اولین فیلم را در فضا خواهند ساخت؟

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

تام کروز بازیگر آمریکایی در حین فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن در شهر رم، اکتبر 2020

یک کانال تلویزیونی روسیه نقش اول فیلمی را که بالقوه نخستین فیلمی خواهد بود که در فضا فیلمبرداری می گردد، به مسابقه گذاشته است. این خبر به دنبال انتشار گزارشی اعلام شد مبنی بر این که قرار است تام کروز در فیلمی که به تهیه نمایندگی خودش و با همکاری ناسا و اسپیس اکس در فضا فیلمبرداری خواهد شد، نقش اول را داشته باشد.

ظاهرا کانال یک تلویزیون روسیه که عظیم ترین شبکه تلویزیونی این کشور است، با همکاری آژانس فضایی روسکوُزموس این فیلم را تهیه و پیش از اکران فیلم تام کروز در سینما ها به نمایش خواهد گذاشت.

ستاره اصلی این فیلم که فعلا نام چالش را بر خود دارد یک زن خواهد بود. این کانال تلویزیونی از هم اکنون خصوصیات نامزد های شرکت در آن را منتشر نموده است. متقاضیان باید میان 25 تا 40 سال با قد 150 تا 180 سانتیمتر و وزن 50 تا 70 کیلو باشند.

کانال یک روسیه:

جیم بریدن استین در تویتر خود نوشت: ناسا از همکاری با تام کروز در فیلمی که در ایستگاه فضایی فراوری می گردد هیجان زده است! ما به رسانه های محبوب برای الهام به نسل تازه مهندسان و دانشمندان که طرح های بلندپروازانه ناسا را به واقعیت مبدل نمایند نیازمندیم.

کانال یک شبکه تلویزیونی روسیه همچنین معین کرد که شرط شرکت متقاضیان در این فیلم لزوما تجربه حرفه ای نیست بلکه اندازه دور قفسه سینه شان باید تا 112 سانتیمتر باشد. این فرد همچنین باید دارای بعضی قابلیت های فیزیکی باشد و بتواند زیر مدت زمان سه دقیقه و نیم، طول یک کیلومتر را بدود و در شنا و شیرجه مهارت داشته باشد.

متقاضیان باید شهروند روسیه باشند و بتوانند در تمرین آزمایشی بر صحنه قطعاتی از اوژن اونیه گین اثر الکساندر پوشکین را بخوانند. آن ها سپس تنها برای یک فیلمبرداری ده دقیقه ای به مدت یک سال تحت آزمایشات گسترده روانی، فیزیکی و پزشکی قرار می گیرند.

در این میان یک بازیگر مرد نیز برای ایفای نقش دوم به وسیله امتحانات دیگری انتخاب خواهد شد. دیمیتری روگوُزین، مدیر شبکه یک تلویزیونی می گوید این فیلم نوعی تجربه فضایی است.

در این میان، کار فراوری فیلم تام کروز که هنوز عنوان آن انتخاب نشده از اکتبر 2021 به کارگردانی داگ لیمان شروع خواهد

منبع: فرادید
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 703

به "ناسا یا روسیه، کدامیک اولین فیلم را در فضا خواهند ساخت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا یا روسیه، کدامیک اولین فیلم را در فضا خواهند ساخت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید