طراحی سایت: نام سایت های غیر مجاز گردشگری منتشر شد

به گزارش تور ارمنستان، نام تعدادی از سایت های غیرمجاز خانه های استیجاری منتشر شد. با ادامه خبر همراه خبرنگاران باشید.

طراحی سایت: نام سایت های غیر مجاز گردشگری منتشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

معاونت گردشگری کشور با انتشار نام تعدادی از سایت های غیرمجاز خانه های استیجاری، به کاربران فضای مجازی که برای انتخاب محل اقامت، تورهای مسافرتی، آشنایی با مقاصد گردشگری و سایر خدمات مورد احتیاج به درگاه های غیرمجاز اینترنتی گردشگری مراجعه می نمایند، هشدار داد.

بنا بر اطلاعیه این معاونت، متولی هر گونه فعالیت گردشگری در کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و مسئولیت مدیریت، ساماندهی و نظارت بر فعالیت های تاسیسات گردشگری در ارائه خدمات سفر و گردشگری بر عهده این دستگاه است.

با هماهنگی ایجاد شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیته نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، کلیه فعالیت های مرتبط با ارائه خدمات مختلف سفر و گردشگری از جمله ذخیره محل اقامت در فضای باید با مجوز و نظارت این سازمان انجام گردد.

سامانه صدور مجوز فعالیت برای ارائه نمایندگان خدمات مسافرتی و گردشگری به نشانی tnamad.ichto.ir راه اندازی شده اما با توجه به بهبود شرایط و رونق صنعت گردشگری در سال های اخیر، متاسفانه در چند ماه گذشته درگاه های اینترنتی مختلفی از جمله سایت های معرفی خانه های استیجاری با عناوین مختلف از جمله مهمان خانه، خانه مسافر گیلان، سوئیت تبریز، کانون اسکان مسافر و ... به صورت غیر قانونی و بدون هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از این سازمان در فضای مجازی فعالیت می نمایند که این امر علاوه بر ایجاد مسائل برای فعالان و ذی نفعان گیرنده خدمات گردشگری، موجب سرگردانی، ایجاد خسارت های مادی و معنوی برای مردم و گردشگران نیز شده است و اغلب با ارائه اطلاعات غلط و انجام فعالیت های غیر مجاز، زمینه سو استفاده و کلاهبرداری را نیز فراهم می نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1331

به "طراحی سایت: نام سایت های غیر مجاز گردشگری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: نام سایت های غیر مجاز گردشگری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید