نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت بخش بین الملل نمایشگاه، شاهد حضور هیئت مدیره فلوشیپ استانبول و نیز مدیران فرهنگی طرح تدا در تالار گفت وگوی رویدادهای آنلاین خواهیم بود.

نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

در این راستا فرصتی مغتنم در اختیار ناشران و نویسندگان ایرانی قرار می گیرد تا از چگونگی بهره گیری از حمایت های متنوع یکی از بزرگترین گردهمایی های ناشران، آژانس های ادبی و فعالان حوزه صنعت، نشر تحت عنوان فلوشیپ استانبول و نیز طرح تدا استفاده کنند و از بسته های طلایی، نقره ای و برنز تعبیه شده در فلوشیپ و نیز گرنت مربوط به طرح تدا با خبر شده و از آن بهره بگیرند.

یادآور می شود ششمین دوره فلوشیپ استانبول به همت اتحادیه چاپ و نشر ترکیه و با همکاری وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه 19 الی 21 اسفند 1399 برگزار خواهد شد و در آن ناشران و آژانس های ادبی کشورها به منظور عقد قرارداد و فروش حق تالیف آثار به گفت وگو می پردازند.

همچنین در روز شنبه چهارم بهمن ماه از ساعت 13:30 تا 15:30 نشست معرفی ظرفیت های فلوشیپ استانبول به صنعت نشر ایران در بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/tibf2021/istanbul و وبینار معرفی طرح گرنت ایران، تدا ترکیه و طرح گرنت صربستان از ساعت 16:30 الی 18:30 در نشانیhttps://www.skyroom.online/ch/tibf2021/grant برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا ششم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 850

به "نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین حضور فلوشیپ استانبول و طرح تدا در نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید