نقشه امنیت سرمایه گذاری در 31 استان ، طبق رتبه بندی شاخص ملی امنیت سرمایه گذاری این استان ها برترین هستند

به گزارش تور ارمنستان، سرمایه گذاران از چه رنج می برند؟ این پرسشی است که پاسخ آن می تواند به افزایش سرعت قطار پیشرفت یاری کند و گزارش امنیت سرمایه گذاری به عنوان یک عامل کلیدی در توسعه مالی، کوشش می نماید به این پرسش پاسخ دهد.

نقشه امنیت سرمایه گذاری در 31 استان ، طبق رتبه بندی شاخص ملی امنیت سرمایه گذاری این استان ها برترین هستند

احمد میرخدائی: سرمایه گذاران از چه رنج می برند؟ این پرسشی است که پاسخ آن می تواند به افزایش سرعت قطار پیشرفت یاری کند و گزارش امنیت سرمایه گذاری به عنوان یک عامل کلیدی در توسعه مالی، کوشش می نماید به این پرسش پاسخ دهد.

براساس آخرین نسخه این گزارش که از سوی مرکز پژوهش های مجلس منتشر شده، شاخص امنیت سرمایه گذاری در ایران به 6.82 (بدترین نمره 10 است) رسیده که تفاوتی با گزارش فصل قبل ندارد و فقط شرایط استان ها در آن کمی متغیر بوده است.

به گزارش خبرنگاران، ارزیابی شاخص امنیت سرمایه گذاری در ایران برای فصل پاییز 1401بیانگر این حقیقت است که با وجود تغییر در سیاست های توسعه و عزمی که برای جبران کاستی ها شکل گرفته است، همچنان موانع تکراری در مسیر سرمایه گذاری وجود دارد و بدون حذف این موانع، عملاً تحقق سیاست های توسعه ای در بن بست قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1689

به "نقشه امنیت سرمایه گذاری در 31 استان ، طبق رتبه بندی شاخص ملی امنیت سرمایه گذاری این استان ها برترین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه امنیت سرمایه گذاری در 31 استان ، طبق رتبه بندی شاخص ملی امنیت سرمایه گذاری این استان ها برترین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید