نوروزنژاد:بازی دارا وندار را باختیم، رهسپار: هدف خوب بازی کردن است

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، دومین مسابقه از سومین روز از دور دوم مرحله رفت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان امروز پنجشنبه 22 آبان ماه ما بین دو تیم شهید شاملی کازرون مدافع عنوان نایب قهرمانی لیگ و نفت و گاز گچساران برگزار گشت.

نوروزنژاد:بازی دارا وندار را باختیم، رهسپار: هدف خوب بازی کردن است

در این دیدار تیم شاملی نیمه اول را با نتیجه 13 بر 9 پیروز شد و در نهایت توانست با نتیجه 31 بر 22 و 11 اختلاف گل به رجحان برسد. شاملی با این پیروزی به صدر جدول رده بندی گروه اول رسید و برای حفظ این صدرنشینی باید منتظر بازی امروز دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس باشد.

اصغر نوروز نژاد سرمربی تیم نفت و گاز گچساران پس از قبول شکست برابر تیم شهید شاملی کازرون و در شرایطی که در دور رفت نتوانسته حتی یک امتیاز کسب کند گفت: تیم نهایت تلاشش را کرد اما با توجه به تمرینات کمی که داشتیم. در ترکیب تیم کازرون چهار پنج بازیکن بود که قبلاً برای ما بازی می کردند و تقریباً قلق تیم مقابل را می دانستند.

وی ادامه داد: من اینجا قول می دهم برای دور برگشت شما بازی های متفاوتی را از تیم گچساران خواهید دید. ما یک ماه زمان داریم و در این مدت کار می کنیم در دور بعدی بازی های بهتری را از این تیم خواهید دید.

نوروز نژاد اظهار داشت: کازرون تیم خوبی است و شخصیت قهرمانی دارد و کادر خوبی تیم را هدایت می کند. بازیکنان نیمکت نشین اش با داخل زمین در یک سطح هستند و قطعاً این تیم در این دوره از لیگ هم روی سکو خواهد بود.

وی در سرانجام بیان داشت: می توان گفت این مسابقه جنگ دارا و ندارد بود. این روزهای تاریک هم به امید خدا از سر گچساران دور خواهد شد و ما هم شاهد روزهای خوب خواهیم بود و به قولی عروسی به کوچه ما هم می آید.

امین رهسپار سرمربی تیم شهید شاملی کازرون پس از برد ارزشمند امروز شاگردانش برابر تیم نفت و صدرنشینی گروه اول در دور رفت لیگ برتر هندبال گفت: گچساران تیم جوان و با انگیزه و دونده ای دارد. تیم ما هم خوب عمل کرد و توانستیم این بازی را ببریم. بچه ها در این دیدار توانستند بازی خوب و کم فشاری را انجام بدهند.

وی افزود: به تیم گچساران هم تبریک می گویم که جوانگرایی کرده و تیم خیلی خوبی را راهی مسابقات کرده که نتیجه آن را در آینده خواهند دید.

رهسپار شرح داد: قبلاً هم گفته ام هدف من و باشگاه پله به پله خوب بازی کردن در مراحل بعدی است که بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 716

به "نوروزنژاد:بازی دارا وندار را باختیم، رهسپار: هدف خوب بازی کردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزنژاد:بازی دارا وندار را باختیم، رهسپار: هدف خوب بازی کردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید