هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا

به گزارش تور ارمنستان، کانادا تنها کشور اسکی بازان نیست!

در واقع تفریحات بسیاری در کانادا وجود دارد که می تواند موجب ترشح آدرنالین در بدن شما گردد؛ کانادا کشور بسیار بزرگی است که مملو از زمین های پهناور مختلف می باشد و هر یک تجربیات گسترده ای را در اختیار گردشگران قرار می دهند که تنها به اسکی کردن ختم نمی شوند.

هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

پس تنها برای اینکه اکنون فصل اسکی نیست برنامه سفرتان را به این کشور بی نظیر لغو نکنید.

این فعالیت ها خون شما را به جریان می اندازند و ضربان قلب تان را بالا می برند.

به همراه خبرنگاران با چندی از هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری کانادا آشنا شوید…

1. پرش از بالای مرتفع ترین قله کانادا

ویکفیلد، کبک (Wakefield, Quebec)

اگر به تازگی دغدغه پرش از ارتفاع را پیدا نموده اید پس چرا بانجی جامپینگ بر فراز مرتفع ترین قله کانادا را امتحان نمی کنید؟ این کوه در منطقه مسکونی اوتاوه (Outaouais) واقع شده است؛

این پرش بلند کانادایی 200 فوت ارتفاع دارد که هیجان انگیزترین پرش از ارتفاع در کانادا به شمار می رود و به عنوان یکی از بهترین بانجی جامپینگ های دنیا از آن یاد می گردد. وجود دریاچه زیبایی که زیر پای شما قرار گرفته است، لذت این پرش را دو چندان می نماید. بر روی قله صخره بایستید و بعد بپرید! اگر خیلی خوش شانس باشید می توانید با سر یا پا در آب های کریستالی دریاچه فرود بیایید.

2. با پادشاهان قطب شمال ملاقات کنید

چرچیل،مانیتوبا (Churchill, Manitoba)

آیا تا به حال دوست داشته اید که یک خرس قطبی را از نزدیک ببینید؟ چرچیل یکی از خاص ترین شهرهای دنیا است که شما می توانید این جانوران باشکوه را از نزدیک در حیات وحش ببنید. اغلب به خاطر جثه بزرگ و قد و قامت شاهوار، از آنها به عنوانپادشاهان قطب شمال یاد می گردد.

شما می توانید توسط وسایل نقلیه توندرا در میان برف و یخ سرتاسر این سرزمین رفت و آمد کنید؛ این وسیله به گونه ای طراحی شده که کاملا از شما در برابر خرس ها محافظت می نماید. سپس در یکی از کلبه هایی که نزدیک جهت مهاجرت خرس ها ساخته شده اند اقامت داشته باشید.

بهترین زمان برای اینکه نگاهی اجمالی به این حیوانات مجلل داشته باشید، بین ماه اکتبر و نوامبر است. در این زمان خرس های قطبی به سواحل خلیج هادسون (Hudson Bay) مهاجرت می نمایند. بیشتر کلبه های گردشگری در این جهت، که به بزرگراه خرس قطبی معروف است، قرار دارند.

3. در رودخانه های زیبای کانادا قایقرانی کنید

رودخانه بو، بنف (Banff)

آیا برای یک قایق سواری وحشتناک در یکی از زیباترین رودخانه های کانادا آماده هستید؟ این رودخانه در محدوده کوه های راکی کانادا واقع شده است؛ زمانی که در قایق هستید کاملا احساس دور بودن و انزوا را تجربه خواهید کرد. بهترین زمان برای این تفریح هیجان انگیز، اواخر آگوست و سپتامبر می باشد که روزها بلند و هوا گرم است.

تندروهای این رودخانه پر از دست انداز و ناهمواری های شدید است. پس به جای دست و پا زدن بهتر است خوتان را محکم نگه دارید. این تجربه به یکی از فعالیت هایی که گردشگران حتما باید در کانادا انجام دهند (must-dos in Canada)، بدل شده است؛ برای خیس شدن آماده باشید!

4. به آخر دنیا سفر کنید

جزیره فوگو، نیوفاندلند (Fogo Island, Newfoundland)

کانادا به خاطر نواحی ییلاقی ناهموار و جزیره فوگو که بی نظیرترین چشم اندازهای کشور را به رخ می کشند مشهور است. فوگو بزرگترین جزیره نیوفاندلند است که در مرکز استان واقع شده و زیبایی های طبیعی بی حد و حصری دارد. با وجود وسعت بزرگ فوگو، رانندگی و گشتن در کل جزیره، به آسانی در یک روز امکان پذیر است. این مکان برای گشت و گذار و پیاده روی در خط ساحلی شمال غربی که شما را به لبه دنیا می رساند، فوق العاده می باشد.

این منطقه مه آلود و غرق در یخبندان، چشم اندازهای شگفت انگیزی از اقیانوس ارائه می دهد. اگر به دنبال مکانی ساکت و کم جمعیت در کانادا می گشت، جزیره فوگو بهترین انتخاب است.

5. سقوط از آسمان

رجینا، ساسکاچوان (Regina, Saskatchewan)

جهش آدرنالین را با شیرجه از آسمان به غایت برسانید. چه راهی بهتر از این وجود دارد، برای اینکه چشم اندازهای کشور کانادا را از ارتفاع 3500 فوت ببینید؟ بیشتر دریاچه های ساسکاچوان توسط هواپیماهای کوچک شناور قابل دسترسی هستند؛ بنابراین هیچ بهانه ای وارد نیست که نخواهید حس نفس گیر پرش از این ارتفاع به سمت مناظر فوق العاده را تجربه کنید. متوسط ارتفاع شیرجه معمولا 14000 فوت از سطح زمین است. خودتان را برای چشیدن طعم واقعی هیجان آماده کنید! زیرا در اولین دقیقه از سقوط آزاد سرعت شما به 190 کیلومتر در ساعت می رسد.

6. آبشار نیاگارا را از قلم نیاندازید

آبشار نیاگارا معروف ترین جاذبه گردشگری کانادا به شمار می رود که سالانه میلیون ها بازدید نماینده را به خود جذب می نماید. این پدیده طبیعی شگفت انگیز که تنها چند ساعت با تورنتو فاصله دارد، در مرز آمریکا واقع شده و ارتفاع ریزش آن به 57 متر می رسد. بازدیدنمایندگان می توانند از فاصله بسیار نزدیکی از لبه صخره به زیبایی وصف نشدنی آبشار نیاگارا خیره شوند.

از قرن نوزدهم تا اواسط قرن بیستم، کوشش های بسیاری برای پیشروی و شیرجه بر فراز آبشار با انواع قایق های خانگی انجام گرفت. این امر مضاف بر ماجراجویی های بندبازان شجاع و موارد دیگر، منجر شد که شهر مجاور نیاگارا به توسعه نوعی جشنواره بپردازد که امروزه همچنان ادامه دارد. خانواده های زیادی به این منطقه می آیند تا از قدم زدن بر روی صخره های کلیفتون که انتها به دره و آبشار می رسد، لذت ببرند.

7. بر فراز بلندترین سازه کانادا CN Tower راه بروید

برج سی اِن، تورنتو (CN Tower, toronto)

بلندترین برج کانادا در انتظار دوستداران هیجان و ماجراجویان شجاع است تا دل و جرات آن ها را به حیطه آزمایش گذارد. آیا برای راه رفتن روی لبه بیرونی برج در ارتفاع 550 متری آماده هستید؟

آیا دلتان می خواهد که ترس را کنار بگذارید و از محدوده تجربیات هیجان انگیزتان کمی فراتر روید؟

اگر هنوز تردید دارید باید بدانید که این کار به یکی از محبوب ترین تفریحات گردشگری در کانادا بدل شده است و هواداران زیادی دارد.

منبع: safarme.com

منبع: سفرمی
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 257

به "هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید