پاسخ اتهامات و اقدامات تحریک آمیز علیه روسیه را خواهیم داد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ کرملین از پاسخ مسکو به اقدامات غیر قابل قبول و تحریک کننده بلغارستان و جمهوری چک اطلاع داد.

پاسخ اتهامات و اقدامات تحریک آمیز علیه روسیه را خواهیم داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، دیمیتری پسکوف با تاکید بر قطعی بودن پاسخ اقدامات اخیر دو کشور جمهوری چک و بلغارستان در مورد اخراج کارکنان سفارت روسیه و مطرح کردن اتهامات مختلف به مسکو گفت: ببینید، این (اقدامات) حساب شده نیستند… اولاً، اقدامات تلافی جویانه به جای خود محفوظ هستند، شما شاهد واکنش روسیه هستید؛ روسیه واکنش نشان خواهد داد. چنین اقدامات تحریک آمیز و اتهامات غیرقابل قبول، بی اساس و بی دلیل علیه روسیه بی پاسخ نخواهد ماند. در هر صورت، هرگونه اقدام روسیه در جهت منافع ما انجام خواهد شد.

گفتنی است بنا به گزارش رسانه های بلغارستان، شش شهروند روسی مظنون به دست داشتن در انفجار در کارخانه ها و انبارهای اسلحه در این کشور بودند که سه نفر از آنها به اتهام کوشش برای قتل امیلیان گبرت تاجر بلغاری متهم شده اند. همچنین دادستان های بلغارستان در حال آنالیز چهار مورد انفجار در انبارهای اسلحه این کشور بین سال های 2011 تا 2020 هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1035

به "پاسخ اتهامات و اقدامات تحریک آمیز علیه روسیه را خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ اتهامات و اقدامات تحریک آمیز علیه روسیه را خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید