پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

به گزارش تور ارمنستان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی فرارسیدن اعیاد نخستین روزهای مبارک ماه شعبان، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

به گزارش خبرنگاران، در متن پیام دکترعلی اصغر مونسان آمده است:

حلول ماه شعبان و ایام شکفتن گل های گلستان نبی و ستارگان منور آسمان ولایت و امامت، آغازین روزهای سال نو را بهاری تر کرد، روزهایی که مزین به ولادت کشتی نجات، ریحانه باغ رسالت، سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و محمل میلاد اسطوره وفا و تندیس فداکاری، قمر بنی هاشم حضرت ابولفضل العباس(ع) است و روزهایی که زینت عابدان و سید الساجدان امام زین العابدین(ع) قدوم مبارک خویش را بر هستی گذاشت.

بی تردید مردان دین مدار و عاشقان و محبان اهل بیت(ع) در این دیار، آزادگی و رادمردی، شجاعت و استقامت، صبر و بندگی را از فرزندان امیرالمومنین(ع) آموخته اند و در سایه سار سیره آن ها حماسه ها آفریده اند.

خجسته زاد روز حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، فرخنده میلاد حضرت ابولفضل العباس(ع) و روز جانباز و میلاد مبارک حضرت امام زین العابدین(ع) را به ویژه به پاسداران جان برکف و جانبازان ایثارگر تبریک و تهنیت می گویم و شایستگی پیروی راستین از آن اسوه های دیانت و دلدادگان توحید را برای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت آرزومندم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 294

به "پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید