چینی: استقلال به الاهلی نبازد، قطعا صعود می نماید

به گزارش تور ارمنستان، پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید نمود که اگر این تیم مقابل الاهلی عربستان شکست نخورد، قطعا به مرحله بعدی صعود خواهد نمود.

چینی: استقلال به الاهلی نبازد، قطعا صعود می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

علی چینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال بازی ها را خیلی خوب آغاز کرد و در 2 بازی ابتدایی عملکرد درخشانی داشت، شاگردان فرهاد مجیدی در بازی با الدحیل هم که یکی از قدرت های غرب آسیا است بازی خوبی به نمایش گذاشتند و فقط روی اشتباهات فردی شکست خوردند. در بازی دوم اما استقلال هوشمندانه تر بازی کرد و هدفش این بود که یک امتیاز از این بازی بگیرد تا موقعیت خوب خودش را در جدول حفظ کند.

وی با اشاره به بازی بعدی استقلال مقابل الاهلی عربستان مطرح کرد: استقلال در بازی رفت با اقتدار این تیم را شکست داد ولی شرایط هر بازی متفاوت است. قطعا کادرفنی استقلال تدابیر خاصی برای این بازی حساس خواهند داشت و مدیریت کردن این مسابقه بسیار مهم است. الاهلی با توجه به سرعت تیمی استقلال کار سختی خواهد داشت و می توانیم مثل بازی رفت به برد برسیم. این بازی کلید صعود استقلال است و اگر استقلال شکست نخورد قطعا صعود خواهد نمود. مهمترین مسئله این است که استقلال قبل از بازی آخر در جدول بالاتر از الاهلی باشد چون در بازی آخر ممکن است دو نماینده قطر و عرستان دست به کارهایی بزنند که دردسرساز باشد.

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال بعد از آمدن فرهاد مجیدی بهتر شده است، توضیح داد: خوشبختانه استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده و مهمتر از همه اینکه تیم آرامش دارد و این آرامش از کنار زمین و از سوی مجیدی به بازیکنان انتقال داده می گردد. امیدوارم استقلال در دو بازی پایانی هم نتایج خوبی گرفته و به مرحله حذفی صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1034

به "چینی: استقلال به الاهلی نبازد، قطعا صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی: استقلال به الاهلی نبازد، قطعا صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید