1300 واحد مسکونی فرسوده در گچساران احتیاج به بازسازی دارند

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران: رئیس شورای شهر گچساران گفت: رسیدگی به بافت فرسوده این شهرستان و برطرف مسائل آن احتیاج به عزم جدی مسئولان دارد.

1300 واحد مسکونی فرسوده در گچساران احتیاج به بازسازی دارند

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن یعنی چی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمود اسدپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گچساران، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های شورای شهر و شهرداری گچساران، رسیدگی به بافت فرسوده این شهرستان است.

وی اضافه نمود: محلات سادات، رادک و لبنان در گچساران در بافت فرسوده قرار دارند و لازم است که نسبت به بازسازی و برطرف مسائل آن هر چه سریع تر اقداماتی صورت بگیرد.

اسدپور بیان نمود: اخیرا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جلسه ای پیرامون رسیدگی به بافت فرسوده گچساران برگزار گردید که در این جلسه مقرر شد این جلسات به طور مستمر برگزار گردد.

رئیس شورای شهر گچساران با اشاره به اینکه جلسه بعدی پیرامون این مسئله سوم اردیبهشت ماه برگزار می گردد، توضیح داد: رسیدگی به بافت فرسوده این شهرستان و برطرف مسائل آن احتیاج به عزم جدی مسئولان دارد.

اسدپور پور اظهار داشت: اکنون حدود 164 هکتار بافت فرسوده در قالب 1300 منزل مسکونی در گچساران وجود دارد.

وی گفت: تا به امروز حدود 17 منزل مسکونی در بافت فرسوده گچساران خریداری و تخریب شده و امیدواریم فرایند رسیدگی به بافت فرسوده این شهرستان با سرعت بیشتری پیش برود.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 281

به "1300 واحد مسکونی فرسوده در گچساران احتیاج به بازسازی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1300 واحد مسکونی فرسوده در گچساران احتیاج به بازسازی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید