اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل در مشهد

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در روزهای آینده اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل اجرا خواهد شد.

اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل در مشهد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی تاکیدات شهردار و رییس شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این موضوع درجلسه شورای همتای استان مطرح و پس از تصویب مقرر شد طرح زوج و فرد از درب منزل اجرایی گردد.

وی اضافه نمود: باتوجه به این موضوع تدارکات لازم برای نصب نرم افزار مورد احتیاج ظرف 24-48 ساعت آینده انجام و طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل اجرا می گردد و پلاک خودورهای متخلف به وسیله 450 دوربین نظارت تصویری، 110 دوربین ثبت تخلفات و پنج خودرو دارای دوربین ثبت تخلف، ثبت خواهد شد.

کاظمی بیان نمود: تاریخ دقیق اجرای طرح زوج فرد خودروها از درب منزل با هماهنگی سایر نهادهای ذیربط طی روزهای آینده اعلام می گردد. در مرحله اول به خودروهای متخلفی که پلاک آنها از سوی دوربین ها ثبت گردد به وسیله پیامک اخطار داده شده و درمرحله بعد جریمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 186

به "اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منزل در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید