اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می شود

به گزارش تور ارمنستان، آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب 19 آبان ماه با معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می شود.

اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب روز چهارشنبه 19 آبان ماه 1400 ساعت 10 صبح با حضور مسئولان نهاد و جمعی از کارتونیست های مطرح در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می شود.

در پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب، بیش از 660 هنرمند از 65 کشور جهان شرکت کردند و حدود 1600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. از این تعداد حدود 1200 اثر برای انتشار بر روی سایت این دوسالانه انتخاب و در دو بخش حرفه ای و آماتور مورد داوری قرار گرفت. در نهایت 8 اثر که بیشترین امتیاز را از داوران دریافت کرد، در قالب 3 اثر برگزیده و 5 اثر شایسته تقدیر انتخاب شد.

اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد به نشانی www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی با موضوعات کتاب و کودک، کتاب، کتابدار و کتابخانه، کتاب و رسانه و کتاب و کرونا برگزار گشت.

پیش از این نیز، چهار دوره از این دوسالانه بین المللی به صورت منظم و پی درپی با دریافت بیش از 6 هزار اثر از هنرمندان کشورهای مختلف جهان برگزار گشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1283

به "اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید