اعلام زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا

به گزارش تور ارمنستان، کنفدراسیون شمشیربازی آسیا در کوشش است تا کشوری جدید را به عنوان میزبان مسابقات توزیع سهمیه المپیک معرفی کند.

اعلام زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا

با خرید بلیط کشتی به عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات شمشیربازی قهرمانی و زون آسیا که قرار بود اواخر فروردین در کره جنوبی برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور، لغو شد.

نفرات اول این مسابقات به صورت مستقیم راهی المپیک 2020 خواهند شد. ایران در فلوره و اپه زنان و مردان و سابر زنان شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات امتحان می نماید. با توجه به تکمیل سهمیه کشورمان در سابر مردان، در بخش سهمیه المپیک حضور نخواهد داشت.

با اعلام کنفدراسیون شمشیربازی آسیا این دوره از مسابقات با شرایط دیگر و در دو تاریخ مجزا برگزار خواهد شد. براین اساس مسابقات قهرمانی آسیا خرداد ماه برگزار و کشور میزبان معرفی خواهد شد.

کنفدراسیون شمشیربازی آسیا در کوشش است تا مسابقات زون آسیا را هر چه سریع تر و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کند. در حال حاضر کنفدراسیون شمشیربازی آسیا به دنبال معرفی کشوری به عنوان میزبان است که درگیر ویروس کرونا نباشد.

طی ادوار گذشته مسابقات قهرمانی و زون آسیا در یک کشور برگزار و پس از سرانجام قهرمانی آسیا بلافاصله مسابقات توزیع سهمیه المپیک برگزار می شد، اما در این دوره شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات را تغییر داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 177

به "اعلام زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید