اُمیدیه پویش شبکه یک برای حمایت از کارآفرینان خلاق

به گزارش تور ارمنستان، برنامه تازه اُمیدیه به منظور معرفی و ارزیابی کسب و کار های ایرانی از امروز روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

اُمیدیه پویش شبکه یک برای حمایت از کارآفرینان خلاق

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه امیدیه قرار است در حوزه کارآفرینی، به کسب و کار های نوپا یاری کند تا به موفقیت های بیشتری برسند. طراحی روایت امیدیه به این صورت است که کارآفرین با حضور در استودیو، ضمن بیان داستان ایده و شروع کارآفرینی، تجربیات خود را در این باره به مخاطبان منتقل می نماید. تجربیاتی که عموماً با سرمایه های اندک و در شرایط سخت مالی راه اندازی شده است.

این برنامه در 90 قسمت فراوری می گردد و در هر قسمت در کنار کارآفرین، کارشناسی مرتبط به همان حوزه، علاوه بر نقد عملکرد کارآفرین، نقاط مثبت و منفی آن کسب و کار بیان خواهد شد.

مستند محیط کارگاهی کارآفرین، معرفی کتاب، کاریکاتور، فرآیند فراوری و آیتم کار نشد نداره از بخش های دیگر برنامه امیدیه است.

از جمله عناصر ساختار این برنامه این است که محصول معرفی شده در هر برنامه به وسیله کارشناسان بطور عملی ارزیابی و به نحوی کنترل کیفیت می گردد.

برنامه امیدیه کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما که مصطفی هیودی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و از شنبه تا چهارشنبه هر روز حوالی ساعت 17 به مدت تقریبی 45 دقیقه با اجرای کیا داود اسفندیاری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1440

به "اُمیدیه پویش شبکه یک برای حمایت از کارآفرینان خلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اُمیدیه پویش شبکه یک برای حمایت از کارآفرینان خلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید