انتشار اولین تریلر فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس

به گزارش تور ارمنستان، والت دیزنی اولین تریلر فیلم Pinocchio را منتشر نموده است که در این تریلر شاهد حضور پدر ژپتو با بازی تام هنکس و دیگر شخصیت های پینوکیو هستیم. بیشتر تمرکز این تیزر روی نمایش دنیای فیلم، پدر ژپتو با بازی تام هنکس و دیگر شخصیت های دنیای فیلم Pinocchio است و پینوکیو خود حضور کمرنگی در این تیزر تریلر دارد.

انتشار اولین تریلر فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومجی، فیلم Pinocchio در تاریخ 8 سپتامبر سال جاری (17 شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. علاوه بر تریلر، والت دیزنی اولین پوستر فیلم Pinocchio را نیز منتشر نموده است که تمرکز این پوستر روی پینوکیو است و می توان نگاه کامل تری به این شخصیت و طراحی آن داشت که شباهت زیادی به نسخه انیمیشن پینوکیو دارد.

تام هنکس در نقش پدر ژپتو، بنجامین ایوان اینزورث در نقش پینوکیو، جوزف گوردون لویت در نقش جیمینی کریکت، سینتیا اریوو در نقش پری آبی، لوک ایوانز در نقش کوچمن شرور، کیگان ـ مایکل کی در نقش جانِ راستگو و لورین براکو در نقش سوفیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pinocchio حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

رابرت زمکیس با سابقه کارگردانی فیلم Back to the Future و فیلم Forrest Gump، وظیفه کارگردانی فیلم پینوکیو را بر عهده داشته است.

تازهترین مطالب

لایتیر حریف دنیای ژوراسیک در گیشه نشد

جشن ها، جشنواره ها و رویدادهای ژوئن 2022 در کانادا (قسمت…

نمایش خرابکاری مینیون ها در تریلر تازه این انیمیشن

اولین تریلر ماموریت غیرممکن 7 منتشر شد

علاوه بر کارگردانی، زمکیس به همراه کریس ویتز و سایمن فارنابی در نوشتن فیلمنامه فیلم Pinocchio نیز نقش داشته است. فیلم Pinocchio داستان آشنای خلق یک پسر چوبی به وسیله یک مرد تنها به نام ژپتو را دنبال می نماید که به یک پسر بچه چوبی تبدیل می گردد که حالا پینوکیو در کوشش است تا به یک انسان و پسر بچه واقعی تبدیل گردد. فیلم پینوکیو درواقع بازسازی لایو اکشن انیمیشن Pinocchio است که خود انیمیشن اقتباسی از داستان ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1501

به "انتشار اولین تریلر فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اولین تریلر فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید