اولین تلویزیون چرخشی دنیا برای عاشقان اینستاگرام

به گزارش تور ارمنستان، اگر به دنبال تلویزیونی خاص باشید، بدون شک آن را تنها در سبد کالای سامسونگ خواهید یافت. شرکت کره ای سامسونگ که در 12 سال گذشته پُر فروش ترین برند تلویزیون در سراسر دنیا بوده است، به تازگی تلویزیون خاص و منحصر به فرد The Sero را برای عاشقان شبکه های اجتماعی، نظیر اینستاگرام روانه بازار کرد.

اولین تلویزیون چرخشی دنیا برای عاشقان اینستاگرام

در ابتدا تصور می شد که تلویزیون Samsung The Sero یک دروغ آوریل ساده باشند؛ اما بعدتر معین شد که سامسونگ که یک تلویزیون با قابلیت چرخش افقی و عمودی را فراوری نموده است. بعضی از جزئیات آن از سوی سازنده منتشر شده و حالا این تلویزیون که در CES 2020 نیز دیده شد، به طور رسمی روانه بازارهای دنیای، از جمله اروپا و آمریکا شده است.

تلویزیون The Sero در سایز 43 اینچی، از وضوح 4K پشتیبانی می نماید. این تلویزیون در حالت افقی، به مانند دیگر تلویزیون های موجود، نسبت تصویر 16:9 را ارائه می دهد. اما با چرخاندن آن، می توانید از نسبت تصویری مشابه گوشی های هوشمند استفاده کنید. تلویزیون Samsung The Sero نخستین تلویزیون در دنیا، با چنین قابلیتی است. سامسونگ در بخش صدا، اسپیکرها را به پشت پنل ارتقاء داده و از آنجایی که این تلویزیون یک محصول هوشمند سبک زندگی است، از اسپیکرهایی با کیفیت بالا بهره گرفته است.

Samsung The Sero دارای پشتیبانی مستقیم از AirPlay 2 است. به گفته سامسونگ، این تلویزیون دارای 50 پس زمینه عمودی بوده و کاربران می توانند از فروشگاه اختصاصی سامسونگ، تصاویر بیشتری را برای آن دانلود نمایند. The Sero به چند شیوه متفاوت به گوشی های هوشمند و انواع تبلت متصل می گردد. برجسته ترین آنها، استفاده از قابلیت Mirror و ارتباط بدون سیم از طریق Smart View است. بسیاری از گوشی های هوشمند، به صورت پیشفرض از برنامه Smart View بهره برده و در دیگر موارد، می توانید آن را به صورت دستی نیز نصب کنید.

بدین ترتیب به سادگی می توانید تلویزیون 43 اینچی خود را با گردش نمایشگر، به یک گوشی هوشمند عظیم تبدیل کنید که شما را غرق در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام خواهد نمود. یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون، پشتیبانی از حالت Ambient Mode+ است. Ambient Mode+ که برای اولین بار توسط سامسونگ در سال 2018 معرفی گردید، به تلویزیون این امکان را می دهد که در زمانی که در حالت Stand By قرار گرفته است، تصویر زمینه دیوار را نمایش دهد. این تلویزیون به خودی خود نیز با تکیه بر سیستم عامل Tizen، دارای اپلیکیشن های بعضی از رسانه های پُر هوادار نظیر یوتیوب و ... است.

تلویزیون خاص و منحصر به فرد The Sero با قیمت 2000 دلار/1600 یورو وارد بازار شده است.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 465

به "اولین تلویزیون چرخشی دنیا برای عاشقان اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تلویزیون چرخشی دنیا برای عاشقان اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید