اولین گوشی آنتی باکتریال دنیا ساخته شد

به گزارش تور ارمنستان، نخستین موبایل آنتی باکتریال دنیا ساخته شده که ضد آب است و باید به طور مرتب با آب و صابون شسته گردد. این دستگاه در 24 ساعت 99.9 درصد ویروس ها و باکتری ها را از بین می برد.

اولین گوشی آنتی باکتریال دنیا ساخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت بولیت (Bullitt)، نخستین موبایل آنتی باکتریال دنیا را ساخته که از انتشار جرم و ویروس ها جلوگیری می نماید.

این موبایل Cat S42 نام دارد و یک دستگاه با نرم افزار و سخت افزارهای ابتدایی است که علاوه برکارآمدی های مختلف، قابلیت تحمل شرایط سخت را دارد.

قیمت موبایل مذکور هم اکنون 229 پوند اعلام شده اما مدل هایی از آنکه مجهز به فناوری بیومسترآنتی باکتریال هستند اوایل 2021 میلادی روانه بازار می شوند.

شرکت سازنده موبایل امیدوار است سال آینده قابلیت آنتی میکروبیال را در بقیه موبایل های Cat از جمله مدل های S52 و S62 نیز عرضه کند.

این قابلیت با استفاده از یون های نقره در مواد به کار رفته در موبایل، از انتشار باکتری ها جلوگیری می نماید. هرچند این فناوری به طور فعال باکتری یا ویروس ها (ازجمله کووید 19) را خنثی نمی نماید اما از شیوع و تکثیر آنها جلوگیری می نماید. با اجتناب از تکثیر ویروس ها، به تدریج تعداد آنها هم کاهش می یابد.

شرکت بولیت ادعا می نماید فناوری بیومسترآنتی باکتریال در 15 دقیقه 80 درصد میزان باکتری ها را کاهش می دهد و در 24 ساعت 99.9 درصد آنها را از بین می برد.

سازندگان موبایل ادعا می نمایند این دستگاه کاملاً ضدآب است و باید به طور مرتب با آب وصابون، مواد پاک نماینده یا حتی وایتکس شسته گردد تا تمیز بماند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 739

به "اولین گوشی آنتی باکتریال دنیا ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی آنتی باکتریال دنیا ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید