پلی استور گوگل از اپ استور اپل جلو زد

به گزارش تور ارمنستان، کاربران گوشی های اندرویدی در سه ماهه چهارم سال 2017 بالغ بر 19 میلیون اپلیکیشن را از فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل دانلود کردند.

پلی استور گوگل از اپ استور اپل جلو زد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت phonearena، آمارها و گزارش های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی اپ آنی حاکی از آن است که کاربرانی که از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، در فصل آخر سال 2017 میلادی (از ماه اکتبر تا دسامبر سال گذشته)، بیش از 19 میلیون اپلیکیشن اندرویدی از فروشگاه اینترنتی و آنلاین پلی استور گوگل دانلود شده است که نشان می دهد کاربران اندرویدی از کاربرانی که از فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل، اپلیکیشن دانلود کرده اند، بسیار بیشتر بوده و به نوعی از آنها سبقت گرفته اند.

این آمارها همچنین نشان می دهد که گروه هایی با اپلیکیشن هایی در زمینه بازی، مالی و شخصی سازی های اندرویدی، در صدر فهرست پر دانلودترین و پرطرفدارترین گروههای اپلیکیشن های اندرویدی بوده اند. این در حالیست که اپلیکیشن هایی که از اپ استور اپل دانلود شده اند بیشتر درخصوص خریدهای اینترنتی و مالی بوده اند.

نکته جالب اینجاست که بیشتر کاربرانی که در هند، اندونزی و برزیل بوده اند موجب شده اند که آمار دانلود و بروزسانی اپلیکیشن های اندرویدی در پلی استور گوگل به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد و از رقیب خوداپ استور پیش بیفتد.

اگر بخواهیم به صورت اعداد و ارقام این دو فروشگاه اینترنتی را باهم مقایسه کنیم، تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن های اندرویدی در پلی استور 145 درصد افزایش یافته این در حالیست که تعداد اپلیکیشن هایی که از اپ استور دانلود شده اند، 95 درصد رشد داشته است.

از آن طرف نیز کاربران در ایالات متحده آمریکا از همه کشورهای دیگر بیشتر برای اپلیکیشن های پولی، خرج کرده اند به گونه ای که در سهه ماهه پایانی سال 2017 در مجموع 11.5 میلیارد دلار خرج اپلیکیشن های پولی از اپ استور کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 189

به "پلی استور گوگل از اپ استور اپل جلو زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استور گوگل از اپ استور اپل جلو زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید