بارش های رگباری در کرمان

به گزارش تور ارمنستان، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز افزایش ابر و بارش های رگباری در بیشتر منطقه ها استان پیش بینی می شود.

بارش های رگباری در کرمان

حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار از ، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است و درساعات بعد از ظهر به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت: برای امروز افزایش ابر، وزش باد، بارش رگباری باران در بیشتر منطقه ها استان پدیده غالب است ،در منطقه ها مستعد احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

حبیبی با اعلام اینکه بارش ها تا اواسط هفته آینده در استان ادامه دارد گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه های فصلی وجود دارد، مردم از رفتن به ارتفاعات و حاشیه رودخانه های فصلی خودداری کنند.

او افزود:در حالی که مردم منوجان در 24 ساعت گذشته با 36 درجه سانتیگراد، گرم ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را 8درجه سانتیگراد خاطرنشان کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم ترین ساعات به 23 درجه سانتیگراد می رسد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1175

به "بارش های رگباری در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های رگباری در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید