بورل: تحریم های روسیه، اتحادیه اروپا را از تنبیه ناقضان حقوق بشر باز نخواهد داشت

به گزارش تور ارمنستان، رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا اظهار داشت، تحریم های روسیه علیه هشت مقام اروپایی، مانع اتحادیه اروپا از اجرای عدالت در رابطه با ناقضان حقوق بشر نخواهد شد.

بورل: تحریم های روسیه، اتحادیه اروپا را از تنبیه ناقضان حقوق بشر باز نخواهد داشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه ای تاکید نمود: اقدامات روسیه مانع اتحادیه اروپا از ادامه دادن به حمایت از حقوق بشر، دموکراسی و قوانین بین المللی و همچنین پیگرد قانونی ناقضان حقوق بشر نخواهد شد.

وی همچنین از طرف اتحادیه اروپا این تحریم ها را محکوم نموده و با افرادی که در این لیست تحریم ها قرار گرفته اند، ابراز همبستگی کامل کرد.

مسکو روز آدینه در اقدامی تلافی جویانه نسبت به تحریم های شورای اروپا علیه شش مقام روس به خاطر به زندان انداختن الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه به اتهامات فساد اقتصادی، هشت مقام اتحادیه اروپا را از ورود به خاک روسیه منع کرد. اتحادیه اروپا تاکید نمود که حق انجام اقدامات مناسب را برای خود محفوظ دارد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1025

به "بورل: تحریم های روسیه، اتحادیه اروپا را از تنبیه ناقضان حقوق بشر باز نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورل: تحریم های روسیه، اتحادیه اروپا را از تنبیه ناقضان حقوق بشر باز نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید