تامین آب؛ گام اول در راه اندازی واحدهای تولیدی

به گزارش تور ارمنستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به کمبود آب ، سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای فراوری، ورزشی و گردشگری را دارند تامین آب را در اولویت قرار دهند.

تامین آب؛ گام اول در راه اندازی واحدهای تولیدی

عباس زاده عصر امروز در قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی خراسان جنوبی، گفت: سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان برای ایجاد واحد های تولیدی، دامپروری و گاوداری، ورزشی و گردشگری و ... را دارند، قبل از انجام هر کاری ابتدا برای تامین آب مورد احتیاج واحد خود اقدام نمایند.

او اضافه نمود: با گذشت زمان مشکل تامین آب در استان بیشتر می گردد بنابراین بعد از اینکه سرمایه گذاران با همکاری دستگاه های مربوط برای تامین آب واحد خود به توافق رسیدند، اقدامات لازم برای ایجاد واحد مورد نظر را انجام دهند تا در زمان بهره برداری با مشکل تامین آب روبرو نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای برطرف مسائل موجود در واحد های تولیدی، یاری های لازم را انجام می دهیم، عنوان نمود: به عنوان دولت وظیفه داریم زیرساخت های مورد احتیاج برای سرمایه گذاری در استان را فراهم کنیم.

عباس زاده با اشاره به اینکه حقوق دولتی در هر شرایطی به وسیله سرمایه گذاران باید پرداخت گردد اظهار کرد: هفته دولت سال جاری سرانجام گازرسانی به همه روستا های استان را اعلام کردیم.

او ادامه داد: با برطرف موانع موجود، امکان گازرسانی به شهرک ها و نواحی صنعتی موجود در خراسان جنوبی فراهم شده است.

در این جلسه مسائلی مانند ایجاد زیرساخت های آب، برق، گاز، راه دسترسی و تامین زمین پنج واحد شامل دو واحد گاوداری، مرغداری، مجموعه ورزشی، گردشگری و فرهنگی و واحد اسقاط خودرو سبک به وسیله مسئولان این واحد ها بیان شد.

در ادامه این جلسه راه چاره های پیشنهادی برای برطرف مسائل مطرح شده درهر یک از واحد های مورد نظر ارائه شد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1567

به "تامین آب؛ گام اول در راه اندازی واحدهای تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین آب؛ گام اول در راه اندازی واحدهای تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید