تجمع تعدادی از طرفداران استقلال مقابل ساختمان مجلس

به گزارش تور ارمنستان، معترضان به عملکرد مدیران باشگاه استقلال، وزارت ورزش و سرمربی استقلال اعتراض و شعارهای را نیز علیه وزیر ارتباطات فریاد زدند. آنها در شعارهای خود تغییر مدیرعامل و برکناری محمود فکری را خواهان شدند و از وریا غفوری نیز حمایت می کردند.

تجمع تعدادی از طرفداران استقلال مقابل ساختمان مجلس

تعدادی از طرفداران استقلال مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع و علیه سرمربی و مدیران باشگاه استقلال شعار دادند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از طرفداران استقلال امروز (سه شنبه) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان جمع شدند و اعتراض خود را نسبت به مسائل مختلف پیرامون باشگاه اعلام کردند. طرفداران استقلال در این تجمع علیه محمود فکری سرمربی آبی پوشان و مدیران باشگاه شعار دادند.

معترضان به عملکرد مدیران باشگاه استقلال، وزارت ورزش و سرمربی استقلال اعتراض و شعارهای را نیز علیه وزیر ارتباطات فریاد زدند. آنها در شعارهای خود تغییر مدیرعامل و برکناری محمود فکری را خواهان شدند و از وریا غفوری نیز حمایت می کردند.

در این بین چند درگیری میان دو طیف حامیان و منتقدان محمود فکری نیز رخ داد. یکی از نمایندگان فراکسیون ورزش مجلس نیز برای مدتی در جمع معترضان حاضر و با آنها گفت وگو کرد.

پیش از این باشگاه استقلال نیز با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی خود نسبت به حضور طرفداران در این تجمع هشدار داده بود. باشگاه استقلال در این اطلاعیه آورده بود: طرفدار به هوش باش. در روزهای اخیر در بعضی رسانه های مجازی خبری مبنی بر تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی منتشر شده که باشگاه استقلال به این وسیله به طرفداران دلسوز و عاشق خود اعلام می نماید این تجمع غیرقانونی است.

باشگاه استقلال از طرفداران خود می خواهد ضمن خویشتن داری، از هرگونه اقدامی که منجر به برهم خوردن آرامش مجموعه تیم می گردد، خودداری نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 913

به "تجمع تعدادی از طرفداران استقلال مقابل ساختمان مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع تعدادی از طرفداران استقلال مقابل ساختمان مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید