ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ چینش منطقی فرهاد

به گزارش تور ارمنستان، در حساس ترین مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 فردا تیم استقلال در مسابقه دربی باید به مصاف پرسپولیس برود. آبی پوشان در مسابقه رفت برابر رقیب دیرینه خود به تساوی بدون گل دست پیدا نموده بودند و در سیر صدرنشینی تمایل دارند که در مسابقه برگشت هم بدون شکست بمانند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ چینش منطقی فرهاد

استقلال با راهنمایی فرهاد مجیدی طی 22 هفته گذشته بدون شکست بوده و با کسب 16 پیروزی و 6 تساوی با کسب 54 امتیاز پیروز شده فاصله 6 امتیازی نسبت به رقیب امروزش دارد.

با توجه به فاصله امتیازی بین دو تیم و نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر اکنون تقابل دو تیم سوای حساسیت شهرآورد برای تعیین شدن قهرمان این فصل هم جذابیت مضاعفی دارد.

استقلال برای مسابقه محرومی ندارد و مصدوم این تیم هم محمد دانشگر بود که در جلسه تمرینی روز گذشته حضور داشت و مسئله ای برای شرکت در مسابقه امروز ندارد.

سیدحسین حسینی برای بازی گزینه اول فرهاد مجیدی درون دروازه خواهد بود؛ حسینی در بازی رفت هم درون دروازه بود و امیدوار خواهد بود تا دوباره یک کلین شیت به نام خود ثبت کند.

خط دفاعی استقلال نسبت به آخرین رویارویی دو تیم تغییرات بسیاری خواهد داشت. برخلاف بازی گذشته که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر را همراهی می کردند این بار این مدافع بلندقامت باید همراه رافائل سیلوای برزیلی و عارف غلامی که از مصدومیت طولانی مدت رهایی یافته برابر سرخپوشان قرار بگیرد.

در خط میانی برای آبی ها زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، صالح حردانی و جعفر سلمانی در دسترس خواهند بود که جلوتر از آن ها امیرحسین حسین زاده می تواند به عنوان هافبک پشت مهاجم بازی کند یا در صورت تشکیل مثلث خط حمله او در سمت چپ حضور داشته باشد و کوین یامگا در سمت راست تا رودی ژستد به عنوان مهاجم نوک بازی کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، صالح حردانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده، رودی ژستد

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1492

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ چینش منطقی فرهاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ چینش منطقی فرهاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید